« نسخه سالم و معتبر iMARS »

سرانجام طبق وعده های کمپانی معروف Bandai Namco Games و توضیحاتی در مورد این بازی در صفحه رسمی فیسبوک این سازنده، نسخه دوم بازی ارواح تاریکی با نام لاتین Dark Souls II توسط FromSoftware ساخته و Bandai Namco Games آنرا برای کنسول های PS3 نیز منتشر نموده است.
اکثر گیمرهای علاقمند در سبک Action بازی ارواح تاریکی را میشناسند، بازی ای که در نسخه اول با عنوان سخت ترین بازی نام خود را در میان گیمرها بازی کرد و به جرات میتوانیم بگوییم توانسته بود موفقیت و فروش بسیار خوبی را برای Bandai Namco کسب کند. بازی همانند نسخه قبل سخت است و دشواری های خاص خودش را دارد ولی به گقته سازنده بازی راحت تر شده است!!  در مورد گیم پلی بازی میتوانیم بگوییم که در بازی همانند نسخه اول شخصیت خود را ساخته و به جنگه با تاریکی میروید، شخصیت اصلی که نفرین شده است به دنبال کسب آزادی خود و نابودی نفرین پا به چنین جدالی میگذارد. در بازی باس ها هستند که جذابیت خاصی به بازی میدهند و گیمر باید تمامی وقت و تمرکز خود را بر روی باس های بگذارد، در نهایت شما باید شوالیه آینه ( Mirror Knight ) را شکست دهید. سبک مبارزه و حالت مبارزه بسیار تغییر کرده و بازی حالت واقعی تری بخود گرفته است، در واقع میتوانیم بگوییم بازی حالت نرم تری در مقایسه با سری قبل گرفته و بازیکن حق مانور یشتری دارد! هوش مصنوعی بازی بسیار حرفه ای تر ساخته شده و دشنان در صدر نابودی شما هستند پس باید تمرکز بیشتری برای نابودی آن بگذارید. 
در نهایت به گرافیک خیره کننده این بازی میپردازیم که عوامل طبیعی همچون باران بر روند بازی آن دخیل هستند و بدون شک پرش در میان صخره ها با بارش باران سخت تر است! بازی با وضوح بسیار بالایی اجرا شده و رندر کردن تصاویر بخوبی و با نهایت کیفیت انجام میشود. تمایم عوامل بازی از جمله شخصیت اصلیَ دشمنان و Boss ها بخوبی طراحی شده اند و در نهایت بازی دارای جلوه بسیار خاص و جذابی است که میتواند نظر هر گیمری را بخود جلب کند. بازی Dark Souls II یک بازی بسیار جذاب و سخت است که میتوانید نسخه PS3 آنرا از اف دی ال دانلود کنید.