« فرمت ISO و بصورت Region Free »

هر جا صنعت فیلم سازی را با دنیای بازی ها مرتبط می بینیم متوجه می شویم که سازندگان همیشه تلاش می کنند تا بازی را همراه با اکران فیلم یا انیمیشن یا کمی بعد از آن عرضه کنند ، عموماً چیز خوبی از آب در نمی آیند و اغلب ما را خسته می کنند به غیر از چند مورد که عالی بودن . اما اکنون کیفیت برای سازندگان پررنگ تر شده ،بازی هایی جدید با نوآوری هایی می بینیم که می توانند نوید پیشرفت بهتری در این دسته محصولات باشند ، این بازی ها زیاد نیستند اما KUNG FU PANDA هم جزئی از آن هاست . بازی به هیچ وجه تکراری و خسته کننده به نظر نمی رسد ، فاکتور های جدیدی در آن خواهیم دید . این بازی که از روی انیمیشن پر سر وصدایی با همین نام  ساخته شده، داستان فیلم را طولانی تر و کمی پر آب وتاب تر روایت می کند ، پاندای قصه ی ما "پو" می خواهد کونگ فو کار شود در حالی که نسل اندر نسل پدران او سوپ جو می پختند و...

 



داستان بازی از ابتدا مانند فیلم شروع می شود در حالی که پو در حال خیالبافی است ، و در حالی که خود را جنگجوی اژدها می بیند تمام دشمنان خود را از سر راه بر می دارد ، شما نقش او را به عهده می گیرید تا در ابتدا، آن چه قرار است در انتها ببینید را محک بزنید ، سپس پو از خواب بیدار شده و مراحل بعدی نیز به ترتیب قسمت های مختلف فیلم را به نمایش می کشند . و شما در طول بازی دست به کار هایی متفاوت می زنید ، اعمالی که در هیچ بازی دیگری ندیده اید ، مبارزه با فنون رزمی بسیار متنوع ،صحنه آهسته های لارا کرافتی ، آپگرید های نقش آفرینی و گشت وگذار های سندباکسی و... خوب می بینید که بازی چیز هایی برای گفتن دارد . اولین چیزی که نظر شما را جلب می کند حرکات کونگ فوست که با رد کردن مرحله ی اول خسته کننده می شوند اما ممکن است زودتر یا همین موقع متوجه شوید که حرکت ها وتکنیک های بسیار زیادی قابلیت خرید و ارتقا دارند و نیازمند سکه هایی هستند که در طول بازی جمع آوری می کنید . محیط بازی تخریب پذیر نیست تنها اجسام تخریب پذیر موجود دشمنان و یک سری جعبه های و کوزه های خاص هستند که محتوی آیتم های مختلف می باشند تمامی آن ها بلافاصله بعد از نابودی ناپدید می شوند و بعضی از آن ها در عین کوچکی قابل حمل نیستند ، ممکن است در طول بازی با سلاح هایی مانند چوب روبه رو شوید که قدرت شما را افزایش می دهند و کمی حرکات جدید ببینید . در بازی بخش چند نفره CO-OP تا 4 نفر وجود دارد و وقتی می فهمید در این بخش می توانید کسی غیر از پاندای چاق را انتخاب کنید ، مطمئنا خوش حال می شوید. البته در طول بازی هم بعضی مراحل را با 5 فرد خشن (خانم مار ، خانم ببر، میمون ، لک لک و ملخ ) می گذرانید .
صداگذاری توسط صداگذاران معروف خود انیمیشن انجام شده که افرادی مانند آنجلینا جولی ، جکی چان ، داستین هافمن و ...را در بر می گیرد. دیالوگ های فیلم عینا در بازی تکرار می شوند اما خبری از میان پرده های آن نیست. در کل بازی متنوع است ، داستان خوبی دارد ، صداگذاری و بخش های آزاد شدنی ، طراحی منو و مینی گیم های چند نفره نیز از مزایای آن هستند . اکنون شما میتوانید نسخه ایکس باکس بازی Kung Fu Panda از اف دی ال دانلود کنید .