« آپدیت 1.05 نسخه RELOADED به پست اضافه شد »
« نسخه کم حجم Black Box  »

بازی زیبای Sniper Elite III PC توسط گروه معتبر ریلودد ریلیز شد!
سرانجام پس از مدت ها انتظار نسخه سوم بازی زیبای اسنایپر برای طرفداران سبک تک تیر اندازی منتشر شد. این بازی زیبا قرار است برای سیستم های پی سی و کنسول های منتشر شود که شرکت Rebellion برنامه توسعه و طراحی آنرا بدست گرفته و 505 Games نیز آنرا منتشر کرده است. این بازی هم یک بازی اکشن است اما همانند بازی ندای وظیفه و دیگر رقیبان یک بازی مهیج و پر از درگیری نیست، همانطور که از نام بازی مشخص است بازی در کمال خفا و استتار انجام میشود، قتل هایی که انجام میدهید از فاصله های دور و بسیار ارام و کم صدا است و در واقع یکی از دلایل محبوبیت بازی اسنایپر همین بوده. در نسخه جدید بازی یعنی Sniper Elite III بازی به جنگ جهانی دوم یعنی سال های ۱۹۴۰ تا ۱۹۴۳ میلادی میرود، جایی که درگیری و بمب های زیادی در آفریقا فورد میآمد و از طرفی نازی ها شما آفریقا را اشغال کرده بود که بیشتر ماموریت های مشا در همان مناطق رقم میخورد،‌جایی که کوه ها و تپه ها و مناطق کویری علاوه بر استتار عالی مکان بسیار عالی بری تک تیراندازی میباشد.
Sniper Elite III در مقایسه با سری های قبل سعی برآن داشته تا مشکلات و ضغف های خود را بر طرف کند که باتوجه به سایت های تحلیل گیم رسمی هم بسیار موفق عمل کرده است! موتور گرافیکی بازی بهبود یافته و عمل رندر کرد بخوبی صورت میگیرد، تتیجه تمامی این اعمال های در نهایت 60 فریم بر ثانیه یفیت ۱۰۸۰p بر روی کنسول های نسل هشتم و PC و کیفیت ۷۲۰p بر روی کنسول های نسل هفتم است!
از بخش آنلاین این بازی میتوان به بخش Co-Op نیز اشاره کرد که بصورت 2 نفره میتوانید به انجام ماموریت در حالت داستانی و یا در حالت بقا برای زنده ماندن تلاش کنید، X-Ray Kill-Cam هم یکی از ابزارهای مورد علاقه بازی اسنایپر برای نشان دادن سیستم گردش خون و ناحیه عضلانی است. قبل از هر نوع حمله باید محل ماموریت را خوب مورد بازبینی قرار داده و با استفاده از یک استراتژی مناسب استقرار در محلی مناسب عملیات را اجرا کنید، همیشه باید از دید مخفی باشید چرا که دیده شدن شما کار را برایتان دشوار و در نتیجه منجر به مرگ شما میشود. Sniper Elite III یک بازی فوق العاده زیبا برای علاقه مندان به سبک تک تیراندازی است که پیشنهاد میکنیم این بازی را از دست ندهید.

 

افزونه یا (DLC)های موجود در نسخه ریلودد:

  • Target Hitler: Hunt the Grey Wolf
  • Camouflage Weapons Pack
  • Hunter Weapons Pack
  • Allied Reinforcement Outfits Pack
  • Season Pass

حداقل سیستم مورد نیاز:
ویندوز: Microsoft® Windows® Vista (Service Pack 2) or Windows® 7 (Service Pack 1) or Windows® 8 or Windows 8.1. Windows® XP is NOT supported.
پردازنده: Dual-core CPU with SSE3 (Intel® Pentium® D 3GHz / AMD Athlon™ 64 X2 4200) or better
حافظه: 2 GB RAM
گرافیک: Microsoft® DirectX® 10.0 compatible graphics card with 256 MB of memory (NVIDIA® GeForce® 8800 series / ATI Radeon™ HD 3870) or better
آداپتور گرافیکی:DirectX Version 11
هارد دیسک: 18 GB

تـــوجـــه: 

  • بازی در ویندوز اکس پی اجرا نمیشود!