+ آپدیت 20151008 - ریلیز RELOADED
- ریلیز RELOADED

A.I Invasion یک بازی جدید و زیبا در سبک اکشن است که در آن بازیکن از نمای بالا به پایین (همانند بازی های استراتژی) بر بازی مدیریت دارد. این بازی توسط استدیو بازی سازی GameArt ساخته و در سپتامبر 2015 برای PC منتشر شده است. داستان بازی در مورد حملات و درگیری های موجود در آینده است, زمانی که جدیدترین سلاح ها و تکنولوژی های جنگی در اختیار انسان ها قرار دارد! شما به عنوان یک سرباز مسئول حفاظت از پایگاه خود هستید و گاهی در ماموریت های چالش برانگیز برای تصرف پایگاه دشمن و نابود سازی آن به ماموریت فرستاده میشوید. در بازی A.I Invasion مبارزه به تنهایی امکان پذیر نیست بلکه شما با استفاد از واحدهای جنگی و تجهیزات باید به جنگ با دشمن بروید.
طیف گسترده ای از انواع سلاح و آیتم های خاص برای ماموریت وجود دارند که شما باید آن ها را آنلاک کنید همچنین 20 ماموریت در سیارات مختلف با محیط های مختلف برای این بازی طراحی شده  اند که شما را به چالش های مختلفی دعوت میکنند.


حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows Vista/7/8
Processor: Intel or AMD 2.0-3.4 GHz Dual Core
Memory: 4 GB RAM
Graphics: 512 mb, Directx 9.0c SM 3.0
DirectX: Version 9.0c
Hard Drive: 2 GB available space 


تغییرات اعمال شده در آپدیت 20151008:

* A.I. Invasion does now support French, Italian and Spanish language. The language can be set from the Steam client - within the games preferences.

* Many missions were optimized to reduce stuttering and FPS drops. This is an ongoing process – expect more optimizations in close future!

* 1 new primary weapon and 2 new special items were added to the game. They are unlocked by beating certain missions. If you already completed the corresponding mission, the new equipment will be available right away.

* Steam Trading Cards are now rewarded for playing the game.