سرانجام همانگونه که انتظار میرفت در نوامبر 2015 سری جدید بازی کال آف دیوتی یا همان ندای وظیفه تحت عنوان Call Of Duty Black Ops III برای کنسول های PS3 و XBOX360 منتشر شد!
به ندای وظیفه: عملیات سیاه 3 خوش آمدید: در این نسخه از بازی شما وارد جنگ هایی از آینده میشوید که با بهره گیری از آخرین تکنولوژی ها باید ماموریت های مختلفی را به اتمام برسانید. همانند نسخه های پیشین این بازی در دو حالت تکنفره و مالتی پلیر به وقوع میپیوندد, در بخش تکنفره این بازی شما حالت داستانی را طی میکنید و باید ماموریت های مختلفی را به پایان برسانید, همچنین ویژگی انشعاب داستان در این مد نقش بسزایی را ایفا میکند چرا که در این حالت شما تفاوت بین مرگ و زندگی را احساس خواهید کرد و انتخاب های شما در بازی تاثیر گذار است, البته فرصت های مختلفی به شما واگذار میشود که میتواند از آن ها به بهترین نحو استفاده کرد. علاوه بر دو مد نام برده حالت زامبی هم در این بازی وجود دارد که در میان انبوهی از زامبی ها قرار گرفته و وارد یک چالش جدید میشوید!
از قسمت های دیگر این بازی میتوان به سفارشی سازی سلاح و شخصیت در بخش تکنفره اشاره کرد که شما میتوانید از آتیم های مختلفی بهره برده و سلاح های خود را به بهترین نحو سفارشی کنید. گرافیک بازی Call Of Duty همیشه جزء بهترین ها در ژانر اول شخص شوتر بوده, همانند نسخه های پیشین کمپانی Activision با لطف موتور IW engine گرافیکی خیره کننده با شبیه سازی واقعی از جنگ های مدرن را به کاربر القا میکند تا حس واقعی بودن را تجربه کند. سیستم نور پردازی  و گرافیک خیره کننده با عمل رندر کردن عالی تصاویر, استفاده از صداگذاری واقهی و گیم پلی قدرتمند همگی از ویژگی های این بازی هستند. پیشنهاد میکنیم این بازی زیبا را به هیچ وجه از دست ندهید.