- ریلیز CODEX

سرانجام نسخه جدیدی از سری بازی های تام کلنسیز با نام لاتین Tom Clancy's Rainbow Six Siege در یکم دسامبر سال جاری منتشر شد که حاصل همکاری یوبی سافت با زیرمجموعه خود یعنی Ubisoft Montreal است. این عنوان یک بازی اول شخص شوتر است که رونمایی آن در ژوئن سال 2014 در نمایشگاه E3 انجام شده بود و حال پس از انتشار این بازی متاسفانه پروژه نتوانست امتیاز خوبی را در سایت های تخلیل و اشتراک بازی کسب کند, این بازی در شبکه استیم امتیاز 6/10 را نصیب خود کرده است که شاید دلیل پایین بودن این امتیاز محدود بودن عمل های گیمر در حین بازی است!
پنج نیروی ویژه در این بازی وجود دارند که بدون شک نام آن ها را شنیده‌اید, این گروه ها SAS بریتانیا , SWAT آمریکا ، GIGN فرانسه ، GSG9 آلمان و SPETSNAZ روسیه هستند که هر کدام دارای مهارت های تیمی خاص و تاکتیک های منحصر به فردی هستند. از میان کلاس های مختلف در بازی شما کلاس مورد نظر خود را انتخاب کرده و به بازی میپردازید. امکان تغییر یا سوییچ در میان کلاس ها از بین رفته و کار تیمی و استفاده از تاکتیک های استراتژی به عنوان اصل موفقیت در ماموریت ها بنا نهاده شده است. شما میتوانید قبل از شروع عملیات برنامه ها ریزی های مختلفی را انجام داده و طبق آن ها ماموریت را به پایان برسانید همچنین شروع محل ماموریت توسط شما مشخص میشود. همچنین استفاده از سلاح ها و ابزارهای جنگی مختلف همانند همیشه پابرجاست و با محدودیت هایی به همراه خواهد بود.
از مدههای دیگر این بازی میتوان به بخش مالتی پلیر اشاره کرده که خود به دو بخش Player Vs Player و Player Vs Environment تقسیم میشوند, در بخش اول شما دوستان خود در دو تیم 5 نفره در مقابل یکدیگر به رقابت پرداخته و در بخش دوم شما بصورت آنلاین با همکاری دوستانتان در نقابل تروریست ها نقش آفرینی میکنید. پیشنهاد میکنیم بازی Tom Clancy's Rainbow Six Siege را از دست ندهید.