- ریلیز RELOADED

Prospekt نام یک بازی جدید که روایت های آن در زندان نوا PROSPEKT در جهان Half-Life به وقوع میپیوندد! این عنوان که ادامه‌ی روایت های قسمت اول این بازی را به تصویر میکشد توسط یک فرد 25 ساله به اسم ریچارد سیبروک ساخته شده است و هیچ شرکتی در ساخت این بازی به وی کمک نکرده است, او مجوز رسمی کمپانی Valve را برای لایسنس بازی Half-Life 2 دریافت کرده همچنین Prospekt یک بازی مستقل ساخته شده با استفاده موتور منبع است و نیازی به بازی Half-Life 2 ندارد!
گوردون فریمن شخصیت اصلی این بازی که توسط نگهبانان زندان مورد ضرب و شتم قرار میگیرد توسط یکی از این زندانی ها به ازادی دست پیدا میکند تا قهرمانی های گذشته خود را دوباره زنده کند به همین ترتیب در طول بازی شما با 13 مرحله جدید روبرو میشوید که درگیری ها و پازل ها قسمت هایی از این مراحل هستند. همانطور که در بالا اشاره کردیم بازی Prospekt بر اساس بازی Half-Life ساخته شده با این تفاوت که بازی از لحاظ گرافیکی دچار تغییرات بسیاری شده و عواملی همچون وضوح تصویر, روشنایی و ... بروز رسانی شده اند,‌همچنین موسیقی متن جدید و صداگذاری های جدید جایگزین نسخه های اصلی این بازی شده اند. بازی Prospekt را میتوان یک بازی جذاب دانست که یادآور بازی معروف Half-Life است.


حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP or higher
Processor: 3.0 GHz Pentium 4, Dual Core 2.0 (or higher) or Athlon 64 X2 (or higher)
Memory: 1 GB XP / 2 GB Vista & 7 MB RAM
Graphics: Video card must be 128 MB or more and should be a DirectX 9-compatible with support for Pixel Shader 2.0b (ATI Radeon X800 or higher / NVIDIA GeForce 7600 or higher / Intel HD Graphics 2000 or higher)
DirectX: Version 11
Storage: 12 GB available space
Sound Card: N/A