- ریلیز HI2U

به جهان Goliath، یک ماجراجویی آمیخته شده با سبک اکشن که در آن روبات ها و هیولاهای دیگر بر سر منافع با یکدیگر درگیر هستند و میجنگند خوش آمدید! بلله همانطور که مشخص است نام این بازی جذاب Goliath است که توسط استدیو بازی سازی Whalebox ساخته شده و شرکت Octopus Tree این بازی را منتشر کرده است. پس از اتقاقاتی که از طریق یک شکاف مرموز به وقوع پیوست شما خود را در یک جهان مرموز متشکل از تکه های چندپاره و فاقد تأثیرگذاری از صد تمدن مرده پیدا میکنید. ساختمان های مخروبه از سال های 1930، وجود سفنه های فضایی که از آینده‌ی نه چندان دور آمدند در این جهان باهم تلفیق شده‌اند. چند جناح قدرتمند برای کنترل این سرزمین عجیب و غریب بایکدیگر نبردهایی را شروع کرده‌اند اما حتی قویترین آنها از هیولایی که بر روی این زمین حرکت میکند از ترس به لرزه در می‌آید، خوشبختانه این نکته مثبتی برای شماست و میتوانید ربات خود را بسازید. کاوش کردن در این سرزمین برای پیدا کردن ابزارهای مورد نیاز برای ساخت ربات خود که به شما در این جهان عجیب و غریب کمک خواهد از اهداف شما به شمار می‌ایند.
برای زنده ماندن در میان موجودات غول پیکر در این جهان خطرناک و مرموز شما باید از منابع استفاده کرده و یک Goliaths برای خود بسازید تا در این مسیر شمارا کمک کند، شروع با نسخه های چوبی ساده کرده و رفته رفته ربات‌هایی با جنس چوب، سنگ، فلز و سایر مواد منحصر به فرد تر پیدا شده در جهان بسازید. شما میتوانید این ربات هیولایی خود را به انواع سلاح ها و گزینه های مختلف دیگر سفارشی سازی کنید ولی این ربات در همه‌ی موارد نمیتواند به شما کمک کند چراکه ساخت پناهگاه و قلعه ها و انتخاب جناح فقط میتواند توسط شما صورت بگیرید. شما میتوانید بازی Goliath را بصورت مستقیم از اف دی ال دانلود کنید.


حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows® 7, Windows® 8, Windows® 10
Processor: Intel® Core™ 2 Duo, AMD Athlon™ x2 6400+, or equal at 1.6GHz or better
Memory: 4 GB RAM
Graphics: nVidia® 8800 GT / AMD® 4670 or faster with 1GB VRAM (Mobile chipsets may not work), DirectX® 9.0c-compliant, SM 3.0-compliant
DirectX: Version 9.0c
Storage: 2 GB available space
Sound Card: DirectX® 9.0c-compatible, 16-bit