« نسخه سالم و معتبر RELOADED »

بازی زیبای One Late Night Deadline که گروه معتبر ریلودد مجددا آنرا ریلیز کرده است یک عنوان ماجراجویی است که توسط استدیو بازی سازی Black Curtain ساخته شده و در شبکه استیم مورد توسعه قرار گرفته است. گیم پلی اصلی بازی بصورت رمز و راز و ترسناک میباشد و در بازی شما به عنوان یک کارگر که مشغول فعالیت های روزانه خود هستید مدام با عوامل ماوراء الطبیعه در ساختمان اداری خود مواجه میشوید. از آنجایی که این عوامل باعث به وجود آمدن ترس در شما شده است به دنبال سرنخ های متفاوتی میروید، خواندن روزنامه در مورد رویدادهای محلی، هک ایمیل های همکاران خود و هر چیزی که ممکن است در مورد این اتفاقات به شما کمک کند استفاده میکنید. کل بازی در حول محور تکمیل اهداف و سایر وظایف کوچک است. این اهداف ممکن است در نقاط خاصی در بازی یا با شاهد حوادث خاص آغاز شود.
عواملی در این بازی وجود دارند که بازی را به دنیای واقعی شبیه سازی میکنند به عنوان مثال شما میتوانید با استفاده از موبایل خود و با بهره گیری از نور آن برای روشنایی استفاده کنید و لازم نیست برای رفتن به شکار از چراغ قوه استفاده کنید، پس از اتمام شارژ در طول مدت زمان روشنایی، باتری آن بصورت خودکار شارژ میشود، با استفاده از کامپیوترهای موجود به بانک اطلاعاتی دست پیدا کنید و ایمیل ها را چک کنید، در صورت وجود رمز لازم است که آن ها را هک کنید،‌ اگر فعالیت شما زیاد باشد و مدام در حال راه رفتن باشید با وجود خستگی ادامه فعالیت ها میسر نیست و شما به وسیله دستگاه خرید نوشیدنی در نزدیکترین محل میتوانید میزان انرژی از دست رفته خود را بازگردانی کنید. 
در بازی One Late Night Deadline دنیای واقعی بصورت کاملا مشابه طراحی شده و تمامی عوامل ساختمان اداری در مقایسه با ساختمان اداری واقعی به خوبی شبیه سازی شده است،‌ بدون شک این عنوان یک بازی ماجراجویی پر رمز و راز است و علاقه مندان سری بازی های ماجراجویی میتوانند نسخه کامل این بازی را از اف دی ال دانلود کنند.

 

حداقل سیستم مورد نیاز :

ویندوز : Windows XP, Vista, 7 or 8
پردازنده : Intel Core 2 Quad 8200 / AMD Phenom X4 9950
گرافیک : DirectX9c compliant card with at least 1024MB of VRAM
آداپتور گرافیکی : DirectX 9
حافظه : 2 GB
هارد دیسک : 1250 MB