- ریلیز CODEX

در سال 2014 بود که برای اولین بار سری بازی دفونیا با عنوان Goodbye Deponia توسط کمپانی Daedalic Entertainment برای سیستم های PC منتشر شد, یک بازی ماجراجویی و طنز آلود که اتفاقات آن دربرگیرنده شخصیت اصلی بازی یعنی رفوس است, حال پس از گذشت چند سال این کمپانی نسخه جدید این بازی را منتشر کرد که Deponia Doomsday نام دارد. در این نسخه از بازی سازنده ادامه وقایع اتفاقات در نسخه اول را پیش میگیرد اما بازی طوری طراحی شده تا بازیکنانی که برای اولین بار این بازی را محگ میزنند از آن لذت ببرند.
آیا شما میتوانید سرنوشت Deponia را تغییر دهید؟ آیا آن چه برای تغییر گذشته، حال و آینده Rufus بدون آسیب ناگهانی دنیا لازم است را داشته باشید؟
یک شب سرنوشت ساز، هنگامی که رفوس از یک کابوس فراموش نشدنی بیدار میشود به کابوسی فکر میکند که در خواب دیده بود,‌ او در این کابوس جان خود را فدای نجات دفونیا کرده بود اما به چه قیمتی؟ بهشت, مناطق شناور در جو, فرود آمدن در این سیاره همگی از اتفاقاتی بودند که وی با آن ها روبرو شده بود. به عنوان آخرین بازمانده دفونیا وی با fewlocks وحشی جنگید و وی را نابود کرد اما در پایان تنها یک راه وجود دارد و آن منفجر کردن دفونیاست. . . .
Deponia Doomsday یک بازی ماجراجویی با تلفیق ژانر کمدی است که حرکات و دیالوک های این بازی بیشتر بصورت طنز میباشند. بازی دارای گرافیک دست کشیده شده و یک گیم پلی جذاب است,. اگر از علاقمندان بازی های ماجراجویی هستید این عنوان را از دست ندهید.


حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows Vista SP1
Processor: 2 GHz Dual Core CPU
Memory: 2 GB RAM
Graphics: ATI Radeon HD 3400 Series, Geforce 9400 Series with at least 512 MB VRAM
DirectX: Version 9.0c
Storage: 3500 MB available space
Sound Card: DirectX 9.0c compatible sound card with latest drivers