« نسخه کم حجم Black Box »
بازی Driver San Francisco نام آخرین نسخه از سری بازیهای درایور است که در سال ۲۰۱۰ برای نسل کنونی کنسولها یعنی PS3, XBOX360 و همچنین PC عرضه شد و توانست به بازگشتی قدرتمند به دوران شکوه سری بازیهای Driver, یکبار دیگر این بازی پر طرفدار را احیا کند و نوآوریهای جالبی را درون گیم پلی و دیگر فاکتورهای بازی قرار دهد . بازی درایو با عرضه نسخه سوم و چهارم سعی کرد کمی از ژانر ماشین سواری محض فاصله بگیرد و المانهایی از اکشن و تیر اندازی ار درون خود جای دهد اما آنچنان که باید و شاید در این امر موفق نبود و باعث کاهش نسبی محبوبیت سری بازیهای درایور شد . اما با عرضه بازی درایور سان فرانسیسکو یکبار دیگر این بازی به اصلیت خود بازگشت و با داستانی درگیر کننده و گرافیک عالی در کنار گیم پلی روان عنوانی بی نظیر را در ژانر ماشین سواری رقم زده است .


بازی Driver San Francisco داستان مامور پلیسی با نام Tanner را روایت میکند که در اثر یک صانحه تصادف راهی بیمارستان میشود و بازی از جایی آغاز میشود که Tanner در کما فرو رفته و کنترل ذهن او به شما سپرده میشود . یکی از زیباترین نوآوریهای بازی درایور ۵ در این قسمت صورت گرفته است . جایی که شما میتوانید به همراه ذهن Tanner به پرواز در فراز سن فرانسیسکو بر آیید و با انتهاب ماشینهای مختلف و در دست گرفتن کنترل راننده ماموریتهای مختلف را پشت سر بگذارید . Tanner به دنبال یک باند بزرگ و مخوف مواد مخدر است و در حین ماموریت آسیب دیده است . بنابراین باید سعی کنید با استافده از ذهن Tanner و مهارت رانندگی او, اهداف خود را پیش ببرید و تبهکاران را به دام پلیس نزدیک نمایید .
بازی Driver San Francisco به هیچ وجه یکنواخت نخواهد شد و ماموریتهای متنوع فرعی و اصلی بازی و همچنین باز شدن نقاط مختلف شهر با پیروی در بازی و امکان آپگرید ماشینهای مختلف , جذابیت خاصی به بازی بخشیده است و آنرا به یکی از بهترینها در ژانر ماشین سواری بدل کرده است . از دیگر ویژگیهای بازی Driver San Francisco میتوان به گرافیک بسیر زیبای آن و امکان رانندگی با دوربینهای مختلف از جمله دوربین درون ماشین اشاره کرد که میتوانید نقش موثری در جذابیت بازی داشته باشد . شما میتوانید نسخه کامپیوتر بازی Driver: San Francisco را با لینک مستقیم و سرعت بالا از اف دی ال دریافت کنید .

 سیستم مورد نیاز:


OS: Windows XP SP3 , Windows Vista , Windows 7
Processor: Intel Pentium D 3.0 Ghz or AMD Athlon64 X2 4400+ 2.2Ghz
Memory: 1GB Windows XP / 2GB Windows Vista – Windows 7
Graphics: 256 MB DirectX–compliant, Shader 4.0–enabled video card
Hard Drive: 10GB