« نسخه سالم و معتبر CODEX »

یک سال پیش بود که در نمایشگاه رسمی معرفی بازی های E3 بازی زیبای TROPICO 4 منتشر شده بود، یک بازی بر محور توصعه تجارت و فن آوری که یک بازیِ شبیه سازی بود، حال Kalypso Media Digital نسخه پنجم این بازی را برای سیستم های PC منتشر کرد. بازگشت به کشورِ جزیره ای دور افتاده Tropico و بازگشت سلطنت سلسله ای خود از دوران استعمار اولیه به فراتر از قرن 21 جزئی از عواملی هستند که در این بازی گیمر را به چالش میکشند. تاریخ و روایت کلی بازی امروزی تر شده و گیمر را به قرن 19 به 21 میبرد و شما باید سلطنت خود را در طول دوران استعمار شروع کرده، در همین زمان در راس جنگ های جهانی اول و دوم قرار میگیرد و شما با رکود بزرگی روبرو میشوید، به همین دلیل یه یک دیکتاتور در دوران جنگ سرد نیاز دارید تا بر چالش های غلبه کنید.
سلسله - هر یک از اعضای خانواده رییس جمهور در حال حاضر در این جزیره قرار دارند و میتوانید آنها را به عنوان یک حاکم ، یک مدیر ، یک سفیر و . . . منصوب کنید، سرمایه گذاری در اعضای خاندان خود را به باز کردن صفات جدید و تبدیل آنها به با ارزش ترین دارایی خود و اشخاص کلیدی از ویژگی های بازی هستند.
پژوهش و نوسازی - پیشبرد ملت خود با کشف ساختمان های جدید، فن آوری و منابع جدیدتر. بازسازی ساختمان های قدیمی خود به ساختمان های کارآمد تر و مدرن تر.

سیستم تجارت پیشرفته و تجارت ناوگان - متراکم کردن ناوگان تجارت جهانی و استفاده از کشتی خود برای تأمین امنیت مسیرهای تجاری به جزیره همسایه و یا ابر قدرت هایِ جهان ، هر دو برای صادرات و واردات.

کاوش جزیره خود - کشف آثاری که از دوران جنگ نهفته شده و یافتن منبع های ارزشمند و کشف ویرانه های تمدن های باستانی.
هنر و طراحی جدید - تمامی آثار هنری دوباره طراحی شده و بیش از 100 ساختمان بصورت منحصر به فرد برای Tropico 5 طراحی شده اند.
بازی کردن تا سقف 4 نفر - ساخت شهرستان خود و شروع تجارت در قسمتی از جزیره برای هر بازیکن، همچنین اشتراک گذاری متابع با یکدیگر و جنگ کردن با همدگیر.

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

  • ویندوز: Windows Vista SP2, Windows 7, Windows 8
  • پردازنده: 2 GHz Dual Core CPU
  • حافظه: 4 GB RAM
  • گرافیک: GeForce 400 or higher, AMD Radeon HD 4000 or higher, Intel HD 4000 or higher
  • آداپتور گرافیکی: DirectX Version 11
  • هارد دیسک: 4 GB