+ آپدیت 1.5.1.0
- ریلیز SKIDROW

Pro Cycling Manager 2016 یک بازی جدید در سبک شبیه سازی است که شما در آن مدیریت یک تیم دوچرخه سواری را برعهده دارید. این بازی توسط استودیو بازی سازی Cyanide ساخته شده و کمپانی صاحب نام Focus Home Interactive آنرا برای سیستم های PC منتشر کرده است. این بازی به عنوان بهترین بازی شبیه سازی دوچرخه با گرافیکی واقع گرایانه شناخته میشود، کمپانی فوکوس هوم در نسخه‌های قبلی این بازی بخوبی توانسته بود علاقه مندان این رشته ورزشی را بخود جلب کند.
در بازی Pro Cycling Manager 2016 شما مدیریت یک تیم را برعهده دارید که باید آنرا به قهرمانی های مختلفی برسانید، در طول فصل‌های مسابقات مختلفی از قبیل تور فرانسه ۲۰۱۶ و La Vuelta به وقوع میپیوندد که با یک زمان بندی مناسب و تمرینات تاثیر گذار از قبل باید تیم خود را به قهرمانی برسانید. شما در این راه تنها نخواهید بود و برای سهولت و مدیریت دقیق بایست پرستل مختلفی را جذب کنید، به عنوان مثال پرنسل امور مالی، مدیر برنامه‌ها و بدنسازی همگی از جمله‌ی این اشخاص هستند. شما باید به قهرمانی های مختلفی دست پیدا کنید تا به بست قراردادهای مختلف با شرکت های اسپانسر جای خود را برای مسابقات و کسب قهرمانی‌های در آینده محکم‌تر کنید، بدون شک داشتن یک پشتوانه مالی قوی کار را برای شما راحت تر میکند. همچنین شما میتوانید دوچرخه سواران با استعداد را کشف کرده و با آن‌ها قرار داد ببندید. تمامی تصمیمات یک تیم دوچرخه سواری در دستان شماست پس در انتخابات و مدیریت خود نهایت دقت را به خرج دهید.


حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: WINDOWS VISTA/WINDOWS 7/WINDOWS 8/WINDOWS 10
Processor: AMD/INTEL DUAL-CORE 2.2 GHZ
Memory: 3072 MB RAM
Graphics: 256 MB 100% DIRECTX 9 AND SHADERS 3.0 COMPATIBLE ATI RADEON HD 2600 XT/INTEL HD 3000/NVIDIA GEFORCE 8600 GTS OR HIGHER
DirectX: Version 9.0
Network: Broadband Internet connection
Storage: 11 GB available space
Sound Card: DIRECTX 9 COMPATIBLE
Additional Notes: INTERNET CONNECTION REQUIRED FOR GAME ACTIVATION AND ONLINE GAME - WINDOWS XP NON SUPPORTED 


تغیرات اعمال شده در آپدیت 1.5.1.0:

* برای مشاهده تغییرات اعمال شده اینجا کلیک کنید.


تغیرات اعمال شده در آپدیت 1.3.3.0:

* برای مشاهده تغییرات اعمال شده اینجا کلیک کنید.