- ریلیز SKIDROW

Jack Nicklaus Perfect Golf همانطور که از نامش پیداست یک بازی شبیه سازی گلف است که نسل جدیدی از بازی گلف را به کاربر القا میکند که در استدیو بازیسازی PERFECT PARALLEL ساخته و توسط کمپانی Perfect.Golf برای سیستم های PC در شبکه استیم منتشر شده است. بدون شک بازی Jack Nicklaus Perfect Golf یکی از بهترین بازی‌های شبیه سازی شده گلف تا به امروز است که از گرافیک سطح بالا و گیم پلی مبتنی بر فیزیک کاملا دقیق بهره میبرد که تمامی حرکات توپ و واکنش های آن بصورت واقعی شبیه سازی شده اند.
در این بازی شما میتوانید 20 حالت بازی مختلف از قبیل StrokePlay, MatchPlay، اسکین ها و حمایت تیم های مختلف بر اساس حالت های چهارنفره، Greensomes، Better ball و Scramble را تجربه کنید. قابلیت آنلاین این بازی بخوبی طراحی شده و شما در بخش مالتی پلیر با لابی های مختلفی روبرو میشوید که میتوانید در داخل آن ها به دنبال یک پلیر آنلاین برای بازی کردن گشته و یا با استفاده از سیستم چت با پلیرهای دیگر به گفتگو پرداخته و یک بازی را ترتیب دهید. همچنین قابلیت ایجاد یک بازی شخصی برای دوستانتان و گذاشتن رمزی برای جلوگیری از ورود افراد دیگر از قابلیت های این بازی است. Jack Nicklaus Perfect Golf یکی از بهترین بازی های شبیه سازی گلف است,‌چراکه با وجود دوربین های مختلف در جبهه های مختلف بازی میتواند بر روند خود نظارت داشته و بازی را از جهات مختلف کنترل و تماشا کنید, تنها چیزی که این بازی کم ندارد، سیستم گرافیکی و تصویر برداری آن است که به نحو احسن انجام شده است همچنین به گفته سازنده در آپدیت های بعدی در این بازی شاهد زمین های مختلف, بازی و شخصیت های جدید هستید.


حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP
Processor: 2 core duo E8400 @ 3.00 Ghz. 3.00 Ghz 
Memory: 4 GB RAM
Graphics: DX9 compatible video card with 512MB video RAM
DirectX: Version 9.0
Storage: 3 GB available space
Sound Card: DirectX 9.0c compatible
Additional Notes: Windows XP requires Unicode to display in menu arrows. Also at minimum spec settings low graphics quality setting must be used in main menu