« نسخه سالم و معتبر CODEX »

گروه معتبر کدکس بازی جدیدی در سبک استراتژی را با نام لاتین Wargame Red Dragon منتشر کرده است، این بازی توسط Eugen Systems طراحی شده و شرکت Focus Home Interactive آن را برای سیستم های PC منتشر کرده است. Wargame Red Dragon یک بازی جنگی از دنیای واقعی است که شما را به وقایع سال 1991: ژاپن، چین، کره شمالی، کره جنوبی، استرالیا و نیوزیلند میبرد، زمانی که درگیری جدیدی در آسیا به وجود آمد و هریک از کشورهای به کشورهای متقابل حمله میکردند. در این میان شما فرمان نظامی از تمامی 17 کشور درگیر را بر عهده دارید و با در اختیار داشتن 1450 واحد جنگی باید دشمنان را نابود کنید. تانک فرماندهی، هواپیما، هلیکوپتر، کشتی های جنگی جدید و واحد های آبی همه جزئی از این واحدها هستند و شما با استفاده از آنها و با بهره گیری از یک استراتژی مناسب میتوانید دشمنان را نابود کنید.
بازی Wargame Red Dragon در مقایسه با دیگر بازی های سبک استراتژی از حجم بالایی برخوردار است و یکی از دلایل آن ها بالا بودن فریم گرافیکی بازی و همچنین رندر کردن مناسب تصاویر و جلوه های بازی است طوری که تمامی سلاح ها و واحدها در بازی بصورت واقعی شبیه سازی شده اند،‌ افکت های موجود در بازی، صحنه نابودی نیروها بصورت واقعی و جذاب به تصویر کشیده میشوند و میتوانند نظر گیمر را بخود جلب کنند. شما میتوانید بازی وارگیم: اژدهای قرمز را از اف دی ال دانلود کنید.

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

  • ویندوز: WINDOWS XP SP3/WINDOWS VISTA SP2/WINDOWS 7/WINDOWS 8 
  • پردازنده: AMD/INTEL DUAL-CORE 2.5 GHZ 
  • حافظه: 2048 MB RAM 
  • گرافیک: 256 MB 100% DIRECTX 9 AND SHADERS 3.0 COMPATIBLE ATI RADEON X1800 GTO/NVIDIA GEFORCE 7600 GT/INTEL HD 3000 OR HIGHER 
  • آداپتور گرافیکی: DirectX Version 9.0 
  • هارد دیسک: 20 GB