- ریلیز SKIDROW

درست در 26 می سال 2016 بود که سازنده بازی Panzer Corps بسته الحاقی جدیدی را برای این بازی منتشر شد که در خود سه بسته در مجموع از پنجاه سناریوهای جدید را جای داده است. هر یک دارای داستانی منحصر به فرد از عملیات و حالت هستند، اما همه‌ی آن ها به عنوان شاخه‌هایی عظیم در بخش campaign قرار داده شده‌اند.
در U.S. Corps شما با عملیات مشعل روبرو میشوید که در آن راکی‌های شجاع آمریکایی را ملاقات میکنید و پا به شنهای شمال آفریقا گذاشته و با متحدان خود همراه میشوید. شما باید نیروهای خود را برای علیه فرانسه در مراکش و الجزایر و پس از آن سر به سمت شرق، جایی که آنها باقی مانده از ارتش ایتالو و آلمان است را مدیریت کنید.
بخش دوم این بازی چند سال بعد را به تصویر میکشد که ایالات متحده تلاش خود را برای آزادی سیسیل شروع کرده و شما باید نیروهای متفقین را برای غلبه بر مقاومت در برابر ارتش آلمان و باز کردن راه رم مدیریت کنید.
در نهایت شما با قسمت سوم بازی روبرو میشوید که مربوط به مبارزات انتخابی مگا است، هدف در این بخش قرار گیری در نبرد نرماندی است. برنامه این است که به شمال فرانسه حمله کنید و پس از آن با فشار بر شرق به سوی برلین و در نهایت جنگ را پایان دهید.


حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP/Vista/7/8/10
Processor: Pentium 4 or equivalent
Memory: 1 GB RAM
Graphics: 64Mb video card
Storage: 100 MB available space
Additional Notes: If you use a newer OS than Windows XP, you will need at least 2 GB of RAM 


تــــوجــــه:

* این بسته الحاقی کاملاََ مستقل بوده و همراه با بازی اصلی میباشد!
* DLC های پیشین در این بازی وجود دارند.
* نسخه اصلی بازی به آخرین ورژن بروز رسانی شده است.
* پس از نصب بازی, محتویات پوشه SKIDROW را در محل نصب بازی کپی کنید تا بازی کرک شود!