امروز با معرفی یک بازی ماشین سواری بسیار زیا در خدمت شما خواهیم بود. CSR Racing 2 نام یک بازی بسیار زیبا و گرافیکی می باشد که دومین نسخه از عنوان CSR Racing بشمار می رود. این بازی توسط استودیوی Natural Motion Games Ltd ساخت و برای پلتفرم اندروید منتشر شده است. بازی دارای گرافیکی خیره کننده می باشد که نسبت به نسخه پیشین خود تغییرات چشمگیری داشته است. تمامی رقابت ها و مسابقات به شهر ها ختم می شود و شما باید بدون توجه به قوانین شهری مسابقات را انجام دهید. در CSR Racing 2 شما قادر خواهید بود تا گاراژ رویایی خود را با جدیدترین و بهترین ماشین ها و برندهای دنیا از جمله فراری، مک لارن، بوگاتی، لامبورگینی، پاگانی و کوئنیگزگ و . . . پر کنید و از آن ها برای مسابقات مختلف استفاده کنید. قابلیت ارتقا و سفارشی سازی خودروها نیز بسیار پیشرفته می باشد و علاوه بر اسپرت کردن بخش خارجی ماشین شما می توانید داخل ماشین را نیز تغییر دهید و بصورت دلخواه خود در بیاورید.  همچنین قدرت موتور و دیگر قطعات فنی ماشین نیز قابل ارتقا می باشند. رقابت ها نیز بیش از پیش جذابتر و متنوع تر شده است و علاوه بر رقابت های داخلی شما می توانید بصورت آنلاین با دوستان خود در نقاط مختلف جهان به رقابت بپردازید. بدون شک CSR Racing 2 یکی از زیباترین بازی های سبک ریسینگ می باشد و پیشنهاد می کنیم اگر از علاقه مندان به این سبک می باشید به هیچ وجه این عنوان پرطرفدار و مهیج را از دست ندهید.

 ویژگی های بازی CSR Racing 2:

  • گرافیک فوق العاده
  • امکان رقابت به صورت آنلاین
  • وجود ابزار های مختلف برای ارتقا و سفارشی سازی ماشین ها
  • قابلیت انتخاب و خرید بیش از 50 نوع ماشین مختلف از برترین برند های دنیا از جمله فراری، مک لارن، بوگاتی، لامبورگینی، پاگانی و کوئنیگزگ و . . .
  • وجود مسابقات مختلف آنلاین بصورت دوره ای

پلاتفرم: Android
مسير نصب فايل ديتا : Sdcard/Android/obb
پيش نياز : اندرويد 4.1 و بالاتر


آموزش نصب بازی:

  1. ابتدا فایل نصب بازی را دانلود کرده و بازی را نصب کنید.
  2. فایل دیتا را دانلود کرده از حالت فشرده خارج کنید. پوشه com.naturalmotion.customstreetracer2 را در مسیر Android/Obb حافظه داخلی گوشی (SD Card) کپی کنید.
  3. حال بازی را اجرا کرده و از آن لذت ببرید.