سازنده بازی معروف کلش آف کلنز یعنی کمپانی سوپرسل که توانسته این بازی را به یکی از محبوترین بازی های استراتژی تبدیل کند حال بازی جدیدی را تحت عنوان کلش رویال منتشر کرده است که در واقع تلفیقی از دو سبک استراتژی و کارتی است. اولین چیزی که در این بازی میتواند نهایت همگان را بخود جلب کند استفاده از شخصیت های معروف کلش آف کلنز و گرافیک زیبای این بازی است البته به جز شخصیت های کلش آف کلنز شخصیت های دیگری هم در این بازی وجود دارند که از جمله آن ها میتوان به فرمانده اسب سوار و ... اشاره کرد. 
این بازی که بر اساس سبک دقاع از قلعه میباشد شما باید از قلعه های شاه خود دفاع کنید, دو قلعه در مجاور شما قرار دارند که با قلعه اصلی سه قلعه را تشکیل میدهند که شما باید از این قلعه های در برابر نیروهای دشمن دفاع کنید و از طرف دیگر با همان نیروها به سمت قلعه های سه گانه دشمن حمله ور شوید. نیروهای شما در قالب یک کارت بر اساس یک استراتژی خاصی برای شما نمایان میشوند که با توجه به میزان اکسیر خود باید آن ها را بر روی زمین قرار دهید. اکسیر در بازه زمانی مثلا هر ثانیه یک اکسیر به مخزن شما اضافه میشود بنابراین شما باید در انتخاب نیروهای خود دقت و زرنگی را به خرج دهید. دارا بودن یک استراتژی مناسب و قرار دادن نیروها در زمان مناسبمیتواند به شما کمک شایانی در نابودی قلعه های دشمن کند, در نتیجه پس از برد به شما گاوصندقی از هدایا داده میشود که برای باز کردن آن باید مدت زمانی مثلا سه تا 12 ساعت را صبر کنید, در این گاوصندق ها کارت, الماس و سکه هایی وجود دارد که با کمک آن ها میتوانید کارت نیروهای خود را ارتقاء دهید. بازی در زمین های مختلفی به وقوع میپیوندد که آن هارا آرنا نامیده اند, هر آرنا دارای جوایز خاصی است و هرچی به آرناهای بالاتر میروید جوایز ارزشمندتری را دریافت میکنید, برای اینکه به آرناهای سطح بالا دسترسی پیدا کنید باید میزان کاپ های خود را از طریق شکست دشمنان ارتقاء دهید.
بازی Clash Royale بسیاری از ویژگی های خود را از کلش آف کلنز برگرفته است به عنوان مثال در این بازی هم شما میتوانید وارد کلن های مختلف شده و با دوستان خود به چت پرداخته و یا از آن ها درخواست کارت کرده و با یکدیگر مبارزه دوستانه را ترتیب دهید. بازی Clash Royale بدون شک میتواند به یکی از عناوین موفقیت آمیز شرکت سوپرسل تبدیل شود, زمان انتشار جهانی این بازی در مارس 2016 است ولی ما اولین نسخه های رسمی این بازی را برای علاقه مندان به اشتراک گذاشتیم. پیشنهاد میکنیم این بازی زیبا را از دست ندهید.