تا کنون در اینستاگرام شما تنها می‌توانستید کاربران را دنبال کنید و دیگران هم شما را دنبال کنند. اکنون شما می‌توانید یک هشتگ را در اینستاگرام دنبال کنید. این یعنی اگر کاربری از هشتگی که شما آن را دنبال می‌کنید استفاده کند شما پست مربوط را در صفحه اصلی خود می‌بینید.

این یک ویژگی واقعا کاربردی است. برای مثال اگر شما تصویر گربه‌ها را دوست دارید یا به پست‌های مربوط به سفر علاقه‌مندید لازم نیست چند نفر را دنبال کنید تا پست‌های مربوط را بخوانید. کافی است هشتگ گربه یا سفر را دنبال کنید تا پست‌های مربوط به آن را ببینید. البته ممکن است عده‌ای از هشتگ های نامرتبط استفاده کنند. با این حال دنبال کردن یک هشتگ راه بهتری برای پیدا کردن عکس‌ها و پست‌های جدید مورد علاقه‌ی شماست.

برای اینکه صفحه شما پر از پست‌های مربوط به هشتگ نشوند در حال حاضر تنها پست‌های اخیر و پربازدید روی صفحه خانه شما نمایش داده می‌شوند. به نظر می‌رسد اینستاگرام در حال آزمایش این قابلیت است و فعلا تنها روی بعضی از حساب‌های کاربری فعال است. هنوز مشخص نیست کی اینستاگرام این ویژگی را برای همه منتشر می‌کند.

نظر شما درباره‌ی این قابلیت جدید اینستاگرام چیست؟ چقدر می‌تواند به کاربران کمک کند پست‌های مورد علاقه‌شان را پیدا کنند و چقدر هشتگ های تبلیغاتی می‌تواند آن‌ها را اذیت کند؟

منبع: Ubergizmo

منبع متن: digikala