یک خبر خوشحال کننده برای هواداران مایکروسافت که از گوشی‌های اندرویدی استفاده می‌کنند؛ نسخه‌ی نهایی مرورگر مایکروسافت اج برای اندروید منتشر شده و هم اکنون روی گوگل پلی‌استور برای دانلود آماده است. تا امروز کاربران اندروید تنها می‌توانستند نسخه‌ی پیش‌نمایش مرورگر مایکروسافت را روی گجت خود نصب کنند که به تازگی یک به‌روزرسانی کوچک هم برای فعال کردن حالت تیره و سینک کردن پسوردها دریافت کرده بود.

مایکروسافت کمتر از ۲۴ ساعت پس از به‌روزرسانی نسخه‌ی پیش‌نمایش، نسخه‌ی نهایی مرورگر مایکروسافت اج را در پلی‌استور منتشر کرد.

اما جالب این است که مایکروسافت کمتر از ۲۴ ساعت پس از به‌روزرسانی نسخه‌ی پیش‌نمایش، نسخه‌ی نهایی مایکروسافت اج را در پلی‌استور منتشر کرد. اگر پیش از این از نسخه‌ی بتای این مرورگر استفاده نکرده‌اید، بد نیست بدانید که مایکروسافت اج می‌تواند چند کار جالب را روی اندروید انجام دهد.

پیش از هر چیز، این مرورگر می‌تواند فهرست وب‌سایت‌های مورد علاقه‌ی شما را روی گجت‌های مختلف با هم سینک کند. بنابراین می‌توانید بدون توجه به این که از کدام گجت استفاده می‌کنید، خواندن یک صفحه‌ی وب را از همان‌جایی که قطع کرده بودید، از سر بگیرید. این مرورگر همچنین قابلیت‌هایی نظیر اسکنر کدهای QR، جست‌وجوی صوتی و بخشی به نام Hub View دارد. علاوه بر این، مرورگر مایکروسافت اج از حالتی به نام InPrivate بهره می‌برد که هنگام فعال شدن مانع ذخیره شدن اطلاعاتی مانند تاریخچه، فایل‌های موقت و کوکی‌ها روی گجت شما خواهد شد.

طبیعتا استفاده از مرورگر مایکروسافت اج رایگان است. این مرورگر روی تمام گجت‌های اندرویدی که از نسخه‌ی ۴٫۴ یا جدیدتر استفاده می‌کنند نصب خواهد شد. پیشنهاد می‌کنیم از مرورگر جدید مایکروسافت اج استفاده کنید. شاید این مرورگر از سایر مرورگرهایی که سابقه‌ی بیشتری هم دارند برای شما مفیدتر باشد.

منبع: Phone Arena

مطلب نسخه نهایی مرورگر مایکروسافت اج برای اندروید منتشر شد برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala