ساعاتی قبل واتس اپ رسما اعلام کرد که به‌زودی پشتیبانی از ویندوز موبایل و نسخه‌های قدیمی اندروید و iOS را متوقف خواهد کرد. از تاریخ ۳۱ دسامبر ۲۰۱۹، واتس اپ موجود در ویندوز موبایل از کار می‌افتد و سال دیگر، توسعه‌دهندگان این اپلیکیشن دیگر از نسخه‌های قدیمی اندروید و iOS پشتیبانی نخواهند کرد.

پیش از این تاریخ برخی از قابلیت‌های واتس‌اپ برای این سیستم‌عامل‌ها از کار می‌افتد.

اگر در مورد عدم پشتیبانی واتس اپ از ویندوز موبایل پیش از سال ۲۰۲۰ برای شما سوال ایجاد شده، باید خاطرنشان کنیم که این اقدام در راستای تصمیم مایکروسافت برای عدم پشتیبانی از ویندوز موبایل است. در رابطه با با دو سیستم‌عامل دیگر هم باید بگوییم که از تاریخ ۱ فوریه ۲۰۲۰، اپلیکیشن واتس اپ موجود در اندروید ۲.۳.۷ و قدیمی‌تر، از کار می‌افتد. همچنین در همین تاریخ، شاهد از کار افتادن این اپلیکیشن در iOS 7 و نسخه‌های قدیمی‌تر آن خواهیم بود.

در هر صورت با توجه به اتخاذ این تصمیم، به احتمال زیاد پیش از این تاریخ برخی از قابلیت‌های واتس‌اپ برای این سیستم‌عامل‌ها از کار می‌افتد. به همین خاطر اگر از گوشی قدیمی استفاده می‌کنید و خواستار استفاده از واتس‌اپ هستید، بهتر است هرچه زودتر به فکر تعویض آن باشید. در ضمن باید خاطرنشان کنیم که در حال حاضر اگر کاربر نسخه‌های قدیمی اندروید و iOS هستید، دیگر نمی‌توانید در واتس اپ اکانت جدیدی ایجاد کنید یا اکانت خود را تایید کنید.

منبع: Phone Arena

The post واتس‌اپ پشتیبانی از ویندوز موبایل و نسخه‌های قدیمی اندروید و iOS را متوقف می‌کند appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala