اگرچه فیسبوک سال‌ها قبل اینستاگرام و واتساپ را خریداری کرده و بسیاری از کاربران از این موضوع اطلاع دارند، ولی ظاهرا برای فیسبوک این موضوع کافی به‌نظر نمی‌رسد و می‌خواهد نام خود را به این پلتفرم‌ها اضافه کند. در همین راستا، به‌زودی نام اینستاگرام به Instagram from Facebook و نام واتساپ به WhatsApp from Facebook تغییر پیدا می‌کند. سایت The Information برای نخستین بار این خبر را منتشر کرد که سپس فیسبوک آن را مستقیما تایید کرد.

گفته می‌شود این عنوان جدید در صفحه اپ استور و گوگل پلی هر دو اپلیکیشن نمایش داده می‌شود.

گفته می‌شود این عنوان جدید در صفحه اپ استور و گوگل پلی هر دو اپلیکیشن نمایش داده می‌شود. البته تا اطلاع ثانوی، در هوم اسکرین این اپلیکیشن‌ها همچنان نام قبلی ارائه می‌شود. سخنوگوی فیسبوک به سایت The Information گفته: «ما می‌خواهیم درباره محصولات و سرویس‌هایی که بخشی از فیسبوک هستند، شفاف‌تر باشیم.» مارک زاکربرگ هم مدتی قبل اعلام کرد قصد دارد سیستم پیام‌رسان موجود در فیسبوک، اینستاگرام و واتساپ را یکپارچه کند تا کاربران آن‌ها بتوانند مستقیما با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

اخیرا فیسبوک به دلیل مسائل مربوط به نقض حریم خصوصی کاربران مورد انتقادات زیادی قرار گرفته است و اخیرا سازمان ارتباطات فدرال آمریکا هم اعلام کرده که قصد دارد خریدهای متعدد فیسبوک را مورد بررسی قرار بدهد تا ببیند که آیا این کارها به هدف نابود کردن رقبا بوده است یا نه. و حالا، فیسبوک قصد دارد نام خود را به دو مورد از مهم‌ترین خریدهای خود اضافه کند.

منبع: The Verge

The post اسم واتس‌اپ و اینستاگرام تغییر می‌کند appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala