مطلب به‌روزرسان جدید Clash Royale عرضه شد برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

به‌روزرسان جدید بازی Clash Royale که یکی از محبوب ترین بازی‌های موبایلی اخیر است، منتشر شده و یک‌سری تغییرات اساسی در بازی به وجود آمده‌است. در این به‌روزرسان، روند بازی تغییر می‌کند و نیروها بهتر از قبل متعادل شده‌اند.

یکی از تغییرات اصلی بازی، اضافه شدن یک آرنا یا زمین جنگ جدید به بازی است که با امتیاز ۳۸۰۰ و بالاتر می‌توان به آن راه یافت و آرنای legendery سابق به آرنای ۱۰ به نام Hog Mountain تغییر ‌یافته‌است. همچنین یک حالت هیجان‌انگیز جدید با نام Clan Battle به بازی افزوده شده و بازی‌کنان می توانند به همراه اعضای کلن خود به جنگ بازی‌کنان کلن‌های دیگر بروند.

Clash-Royale3

یک‌سری اتفاقات جدید هم در بازی رخ می‌دهد. به‌طور مثال گیمرها با یکسری چالش‌های مخصوص مواجه می‌شوند و در پایان می‌توانند صندوقچه‌ی جایزه‌ی خود را به دلخواه خودشان انتخاب کنند. تعادل بین نیروها و کارت‌‌های بازی هم بهتر از قبل شده و اکنون گیمرها با چالش‌های بهتری مواجه می‌شوند.

در این به‌روزرسان، یک کارت افسانه ای جدید هم در کمتر از دو هفته‌ی دیگر به نام Bandit به بازی اضافه می‌شود. قدرت یکسری از کارت‌ها کمتر می‌شود و شانس به دست آوردن کارت‌های نایاب در بازی هم بیشتر خواهد شد.

Clash-Royale2

منبع: SuperCell

‌‌‌‌

منبع متن: digikala