اینستاگرام پیام رسانش را امروز بهبود بخشیده است. در آپدیت جدید اینستاگرام تمام پیام‌های شما در یک صفحه گرد می‌آیند.

تاکنون پیام‌های ثابت و پیام های موقت در دو قسمت مجزا در دایرکت اینستاگرام ظاهر می‌شد. پیام‌های موقتی و ناپدید شونده در بالا و پیام‌های ثابت قدیمی در پایین صفحه. پیام‌های موقتی، پیام‌هایی از جنس استوری های اینستاگرام هستند که برای مخاطب خاصی ارسال می‌کنید. این پیام‌ها تنها بعد از یک‌بار مشاهده پاک می‌شوند. از امروز پیام‌های موقتی اینستاگرام هم بین پیام‌های دیگر هر مخاطب می‌آید.

پیام‌های موقت همچنان بعد از یک‌بار مشاهده‌ی این عکس یا فیلم ناپدید می‌شوند. اکنون توضیح کوتاهی هم به چیزی که به اشتراک می‌گذارید، اضافه شده است.

در آپدیت جدید اینستاگرام، می‌توانید به‌سادگی  با کشیدن به سمت چپ به قسمت دایرکت بروید و با لمس آیکون آبی جدید دوربین در پایین صفحه، به قسمت استوری تصویر و ویدئو یا به گالری بروید. مثل همیشه با کشیدن به سمت راست از قسمت feed شما را مستقیما به قسمت دوربین می‌برد.

اگر فلش را لمس کنید می‌توانید آن پست را به‌صورت تکی به دوستان یا گروه دوستان خود بفرستید. این پست به صورت پیام موقت برای مخاطب شما ارسال می‌شود.

این به‌روزرسانی باعث می‌شود تا گفتگوی راحت‌تری داشته باشید چراکه طراحان دریافته‌اند شکل قدیمی پیام‌رسان کارآمدتر است و محبوبیت بیشتری دارد.

هرروز مردم بیشتر از قابلیت استوری و پیام‌های ناپدید شونده‌ی اینستاگرام استفاده می‌کنند. داده‌ها نشان می‌دهد استوری حدود ۳۷۵میلیون کاربر در ماه دارد. در حالی که مرداد ماه سال گذشته که قابلیت استوری لانچ شده بود تنها ۲۵۰ میلیون نفر در ماه از آن استفاده می‌کردند. این آمار رشد زیادی در استفاده از آن را نشان می‌دهد.

به نظر می‌رسد مردم بیشتر به پیام‌های موقت علاقه‌مند شده‌اند. این ممکن است خبر خوبی به نظر برسد اما شاید در طولانی‌مدت شبکه‌ای خالی باقی بگذارد که باعث شود کمتر سراغ خاطرات گذشته با دوستانمان برویم.

منبع: The Verge

منبع متن: digikala