اپ اشتراک عکس فیسبوک مومنتس (Facebook Moments) سال گذشته به صورت محدود به نسخه‌ی وب فیس‌بوک اضافه شد. این شرکت اصولا فقط یک گزینه برای دسترسی به سرویس مومنتس (Moments) در نسخه‌ی وب فیس‌بوک اضافه کرده بود. خاطرات فیسبوک (Facebook Moments) اکنون یک وب‌سایت مجزا برای خودش پیدا کرده است. کاربران می‌توانند با ورود به این وب‌سایت آلبوم‌های آنلاینی که به اشتراک گذاشته‌اند و یا عکس‌هایی که در آن‌ها تگ شده‌اند را ببینند.

Facebook Moments، لیست کامل آلبوم‌هایی را که به اشتراک گذاشته‌اید یا در آن تگ شده اید؛ نمایش می‌دهد اما کلید لایک و کامنت در آن کار نمی‌کند.

تنظیمات امنیتی این قابلیت جدید فیسبوک بر اساس صفحه شخصی شما و آلبوم‌ها، محدود شده است. این یعنی کسانی اجازه دارند عکس را در Facebook Moments ببینند که در سایت فیسبوک هم به آن‌ها این اجازه را داده‌اید. در واقع این صفحه‌ی جدید، نسخه‌ی ساده شده‌ای از همان Moments در فیسبوک است.

این وب‌سایت مستقل، لیست کامل آلبوم‌هایی را که به اشتراک گذاشته‌اید یا در آن تگ شده‌اید را نمایش می‌دهد اما فعلا کلید لایک و کامنت در آن کار نمی‌کند.

وقتی سراغ وب‌سایت بروید یک پاپ-آپ در بالای صفحه ظاهر می‌شود که به شما پیشنهاد می‌دهد اپلیکیشن مومنتس را دانلود کنید. با استفاده از این اپلیکیشن یا وب‌سایت می‌توانید آلبوم جدید ایجاد کنید یا عکس‌های قبلی را پاک‌ کنید.

هنوز از قابلیت‌های دیگری که احتمالا به مومنتس اضافه خواهند شد اطلاعی نداریم و این که هدف فیسبوک از این وب‌سایت یا اپلیکیشن جدید چیست هنوز مشخص نیست.

منبع: Ubergizmo

منبع متن: digikala