حتی اگر از گوشی‌های سامسونگ استفاده نمی‌کنید، احتمالا می‌دانید که این کمپانی یک مرورگر اینترنت اندرویدی خاص خودش به نام Samsung Internet Browser دارد. از این هفته، نسخه‌ی نهایی مرورگر اینترنت سامسونگ نه تنها با گوشی‌های گلکسی بلکه با گوشی‌های پیکسل و نکسوس گوگل هم سازگار خواهد بود. پیش از این تنها امکان استفاده از نسخه‌ی بتای این مرورگر روی گوشی‌های دیگر وجود داشت. اگر یک گوشی پیکسل یا نکسوس با اندروید ۵ یا جدیدتر دارید، اکنون می‌توانید مرورگر اینترنت سامسونگ را از گوگل پلی‌استور دانلود کنید.

اگر یک گوشی پیکسل یا نکسوس با اندروید ۵ یا جدیدتر دارید، اکنون می‌توانید مرورگر اینترنت سامسونگ را از گوگل پلی‌استور دانلود کنید.

درست همانند کروم (که به صورت پیش‌فرض روی تعداد بسیار زیادتری از گوشی‌ّای اندرویدی نصب شده است)، مرورگر اینترنت سامسونگ هم بر پایه‌ی «کرومیوم» (Chromium) توسعه یافته. کرومیوم، نام پروژه‌ی متن‌باز مرورگر گوگل است. البته حس کار کردن با مرورگر سامسونگ اندکی متفاوت است و برخی از ویژگی‌های آن را نمی‌توانید در کروم پیدا کنید؛ مواردی مانند پشتیبانی از موتور جست‌وجوی DuckDuckGo که روی حفظ حریم خصوصی تمرکز دارد و منوی سریع شناور که اجازه می‌دهد به راحتی اندازه‌ی نوشته‌های صفحات وب را تغییر دهید، صفحه‌ای را به اشتراک بگذارید یا یک تب جدید باز کنید.

منبع: Phone Arena

منبع متن: digikala