امروز پانوس پانای، مدیر بخش ویندوز و سخت‌افزار مایکروسافت، در صفحه رسمی خود در اینستاگرام تیزری از رابط کاربری جدید ویندوز ۱۰ منتشر کرد که بخش مهمی از تغییرات صورت گرفته در آن را به نمایش می‌گذارد.

مایکروسافت قرار است به زودی و در جریان رویدادی آنلاین، سرویس Microsoft 365 را معرفی کرده و توضیحاتی در رابطه با آن ارائه دهد. اما با پستی که پانوس پانای در اینستاگرام منتشر کرده به نظر می‌رسد احتمال اینکه چیزهای بیشتری در این رویداد آنلاین شاهد باشیم وجود دارد! وی امروز در صفحه رسمی خود تیزری را منتشر کرد که در آن، تمام تغییراتی که تا کنون شنیده بودیم قرار است در ویندوز ۱۰ رخ دهد، به صورت مختصر به نمایش درآمد.

View this post on Instagram

The team made this video to celebrate making it to 1 billion MAD on Windows 10 and I wanted to share it with all of you. Now at a time when so much of our work and communication is taking place through our devices, it’s especially humbling to know that Windows can help empower a billion people to stay connected to the things and people they care about #Windows

A post shared by Panos Panay (@panospanay) on

بیشتر بخوانید: علی‌رغم هشدارهای مایکروسافت، کاربران ویندوز ۷ به ویندوز ۱۰ بروزرسانی نمی‌کنند!

در این ویدئو اولین نسخه‌های ویندوز تا ویندوز ۱۰ یک بار مرور شد تا به آن نسخه‌ای برسد که قرار است به زودی از آن رونمایی شود. در رابط کاربری جدید ویندوز ۱۰ همه چی مسطح‌تر شده و فونت‌ها هم عوض شده‌اند؛ به خصوص در صفحه قفل. اگرچه نوار ابزار در این ویندوز مشابه با همین نسخه‌ای است که اکنون از آن استفاده می‌کنیم، اما به صورت کلی گویا شکل و شمایل متفاوت‌تری به خود گرفته تا هماهنگ با تغییرات صورت گرفته شود.

نظر شما در مورد رابط کاربری جدید ویندوز ۱۰ چیست؟ آیا مایکروسافت می‌تواند همزمان با این تغییرات، قابلیت‌های کاربردی و بیشتری، فراتر از صرفا شخصی‌سازی، برای سیستم عامل خود فراهم کرده و مشکلات آن را حل کند؟

بیشتر بخوانید: مایکروسافت تیزری از منوی استارت جدید ویندوز ۱۰ منتشر کرد!

منبع: gsmarena

The post مایکروسافت تیزری از رابط کاربری جدید ویندوز ۱۰ منتشر کرد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala