اینستاگرام از روز گذشته ارائه‌ی قابلیت پین کردن کامنت ها را آغاز کرده است. این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد که حداکثر سه کامنت موردنظر خود را برای هر پست پین کنند تا در بالای بخش کامنت‌ها قرار بگیرند.

این ویژگی با هدف برجسته کردن مثبت‌گرایی و تعدیل کامنت‌ها منفی طراحی شده تا افراد بتوانند بهتر از گذشته لحن کلی کامنت‌ها را مدیریت کنند. همچنین باید خاطرنشان کنیم اینستاگرام مدتی قبل قابلیت حذف دسته‌جمعی کامنت ها را ارائه داد. برای پین کردن کامنت، کافی است در iOS کامنت موردنظر را به سمت چپ سوایپ کنید و در اندروید انگشت خود را بر روی آن نگه دارید تا در کنار گزینه‌های مربوط به مواردی مانند حذف و گزارش، آیکون مربوط به پین کردن را مشاهده کنید.

کامنت اینستاگرام

اینستاگرام طی چند سال گذشته توجه ویژه‌ای به بهبود ابزارهای مربوط به مبارزه با آزار و اذیت آنلاین و پخش اخبار جعلی نشان داده است و این تلاش‌ها به‌خصوص از زمان آغاز مدیریت آدام موسری، مدیرعامل فعلی اینستاگرام، تشدید یافته است. مشخصا می‌توانیم به بهبود قابلیت‌های مربوط به مدیریت کامنت‌ها اشاره کنیم.

این کمپانی با بهره‌گیری از هوش مصنوعی کامنت‌های توهین آمیز زیادی را حذف می‌کند و همچنین اگر کاربران بخواهند کامنت‌های با محتوای آزاردهنده منتشر کنند، از جانب هوش مصنوعی اینستاگرام هشداری دریافت می‌کنند.

قابلیت پین کردن کامنت‌ها اگرچه ویژگی چندان مهمی محسوب نمی‌شود، اما در هر صورت می‌تواند برای مدیریت بهتر پست‌های کاربران مثمر ثمر واقع شود. این مشخصه در حال حاضر برای اکثریت کاربران فعال شده و اگر این قابلیت را هنوز دریافت نکرده‌اید، احتمالا بعد از دانلود و نصب آپدیت جدید اینستاگرام می‌توانید از آن بهره ببرید.

منبع: The Verge

The post پین کردن کامنت‌های اینستاگرام امکان‌پذیر می‌شود appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala