دانلود و نصب اپلیکیشن iOS پولی اپ استور ممکن است برای کاربران ایرانی کمی دردسرساز باشد. البته اپ استور در بعضی روزها پروموشن‌های ویژه‌ای برای کاربران iOS در نظر می‌گیرد. امروز یکی از این روزهاست.

ما هفت اپلیکیشن کاربردی اپ استور که در حالت عادی پولی و امروز مجانی هستند را معرفی می‌کنیم. یعنی امروز می‌توانید آن‌ها را به‌صورت رایگان دانلود و نصب کنید. این اپلیکیشن‌ها شامل بازی، یادداشت و مکان‌یاب و از برنامه‌های محبوب کاربران هستند.

Yuri

اپلیکیشن رایگان آیفون

یوری یک بازی موبایلی است که در حالت معمول ۲٫۹۹ دلار قیمت دارد. در این بازی شما ۱۰ مرحله بازی را به دنبال گذرگاه‌های مخفی می‌روید تا به مرکز زمین برسید. جایزه و امتیاز هر بازی یک پک استیکر است. اگر اهل بازی‌های موبایلی هستید این فرصت را از دست ندهید.

Phantasy Star II

اپلیکیشن رایگان آیفون

فانتزی استار ۲ هم یک اپلیکیشن ۲٫۹۹ دلاری دیگر است که امروز رایگان شده است. اگر شما هم نیمی از خاطره‌های کودکی‌تان با بازی‌های سگا (SEGA) همراه شده، لذت این بازی را روی آیفونتان از دست ندهید.

Place Finder

اپلیکیشن رایگان آیفون

اپلیکیشن کاربردی پلیس فاندر از بهترین برنامه‌ها برای پیدا کردن نزدیک‌ترین عابر بانک، رستوران، کافه، نانوایی، باشگاه و … است. با شروع تابستان شاید بتوانیم بگوییم رایگان شدن این اپلیکیشن شانس خوبی برای ما محسوب می‌شود. اگر اهل سفر به‌خصوص به خارج ایران هستید این اپلیکیشن را دانلود کنید و خودتان از سروکله زدن به زبان‌های دیگر راحت کنید. قیمت این اپلیکیشن پیش از این ۹۹ سنت بود.

Blink

اپلیکیشن رایگان آیفون

این اپلیکیشن ۹۹ سنتی که امروز رایگان شده یک دفترچه ساده و کاربردی است. کار کردن با این نوت‌پد سریع‌تر و راحت‌تر از سایر اپلیکیشن هاست. به نظرم ارزش امتحان کردنش را دارد.

منبع: Phone Arena

مطلب چهار اپلیکیشن iOS که امروز مجانی هستند برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala