ویندوز ۱۰ سال ۲۰۱۵ و با تغییرات اساسی چه از لحاظ ظاهر و چه از لحاظ قابلیت و امکانات رونمایی و عرضه شد. اما خب آنقدر مشکلات ریز و درشت در نسخه‌های اولیه‌ی این سیستم‌عامل زیاد بود که بسیاری از کاربران از نصب آن سر باز زدند و به سراغ همان ویندوز ۸٫۱ یا ۷ رفتند که از لحاظ پایداری در وضعیت بسیار بهتری قرار داشتند.

مایکروسافت اما همچنان هم با عرضه‌ی آپدیت‌های جدید ویندوز ۱۰ نتوانسته تمام مشکلات را به صورت صد درصدی حل کند اما وقتی اعلام کرد دیگر از ویندوز ۷ پشتیبانی نمی‌کند، آن دسته از کاربرانی که علاقه‌ای هم به نسخه‌ی جدید نداشتند به اجبار به نصب آن رضایت دادند.

حالا اما بعد از گذشت ۶ سال، به نظر می‌رسد ویندوز ۱۱ قرار است از راه برسد که البته به صورت یک آپدیت در دسترس قرار می‌گیرد و بعد از نصب هم فایل‌ها یا اطلاعات شخصی تغییر خاصی پیدا نمی‌کنند. به نظر می‌رسد ویندوز ۱۱ و ۱۰ مبتنی بر یک هسته باشند و فقط یک سری قابلیت‌ها و تغییرات ظاهری است که در آن پدید آمده.

  • ۶ تغییر بزرگ ویندوز ۱۱ نسبت به ویندوز ۱۰

هرچه که هست، ویندوز ۱۱ با تغییرات گسترده‌ای در راه است و احتمالا تجربه‌ی جدید و لذت‌بخشی را هم برای کاربران به ارمغان خواهد آورد. البته اگر مایکروسافت با آپدیت‌هایش طعم این تجربه را تلخ نکند. متاسفانه مشخص نشده چه زمانی رسما این آپدیت برای کاربران منتشر می‌شود اما گفته شده چند هفته‌ای تا آن تاریخ زمان باقی مانده است.

اما اگرچه به خود ویندوز ۱۱ دسترسی نداریم اما تصاویر زمینه‌ی آن برای دانلود در دسترس قرار گرفتند تا ویندوز فعلی‌تان اندکی حال و هوای تازه‌ای به خود بگیرد. به لطف یکی از افشاگران که با نام کاربری ChangeWindoes@ در توییتر فعالیت می‌کند، توانستیم به بیش از ۳۰ تصویر زمینه‌ی زیبا که گفته می‌شود برای ویندوز ۱۱ در نظر گرفته شده‌اند دسترسی داشته باشیم که وضوح بسیاری از آن‌ها ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰ است و این یعنی کیفیت بسیار بالایی دارند.

شما عزیزان می‌توانید با کلیک روی لینکی که در انتهای مطلب قرار داده شده، تمام تصاویر زمینه را با کیفیت بالا به صورت یک‌جا دریافت کنید. سپس آن تصویر یا تصاویری را که مد نظرتان است به عنوان تصویر زمینه یا تصویر قفل صفحه انتخاب کنید.

دانلود تصاویر زمینه‌ی ویندوز ۱۱
  • آیا ویندوز ۱۱ یک آپدیت رایگان برای ویندوز ۱۰ است؟

منبع: Android Authority

نوشته تصاویر زمینه‌ی ویندوز ۱۱ برای دانلود در دسترس قرار گرفت اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala