استیکی‌ اِی‌آی (Sticky AI) اپلیکیشن جدیدی از پریسما است که سلفی‌های شما استیکر می‌سازد. دومین اپلیکیشن از توسعه‌دهنده‌ای که اپلیکیشن‌هایش اسم هوش مصنوعی را یدک میکشند. پریسما را با تبدیل عکس به یک اثر هنری می‌شناسیم. فیلترهای پریسما عکس‌های ما را شبیه نقاشی‌های معروف قدیمی می‌کرد. حتی اگر پریسما را روی گوشی‌تان نداشته باشید محال است عکس‌های ادیت شده با پریسما را روی اینستاگرام یا پروفایل دوستانتان ندیده باشید.

استیکی AI باهوش مصنوعی‌اش سلفی‌های کاربران را به استیکرهای جالبی تبدیل می‌کند که می‌توانید در آی مسیج، مسنجر فیسبوک، واتس‌اپ و پیام‌رسان‌های دیگر آن‌ها را برای دوستانتان بفرستید. استیکی‌ اِی‌آی از پریسما ساده‌تر است. اما کافی است چند دقیقه با این اپلیکیشن کار کنید تا ببینید چقدر خوب انتظار ما را برآورده می‌کند.

اپلیکیشن استیکی‌ اِی‌آی را باز کنید، یک عکس بگیرید یا از آلبومتان یک عکس آپلود کنید. استیکی با هوش مصنوعی پس‌زمینه را حذف می‌کند تا فقط افراد باقی بمانند و پس‌زمینه شفاف شود (ظاهرا پردازش تصویر کاملا روی گوشی انجام می‌شود و نیازی به آنلاین بودن ندارد). جالب‌تر این‌که حتی می‌توانید استیکر متحرک یا GIF بسازید. کافی است دکمه دوربین را فشار دهید و چند ثانیه نگه دارید تا تصاویر پشت سر هم بگیرد و آن‌ها را به شکل یک GIF درآورد.

سلفی بگیرید استیکر بسازید

استیکی‌ اِی‌آی دو فیلتر هم در اختیارتان می‌گذارد. یکی فیلتر سیاه‌سفید است و دیگری فیلتر حالت کارتونی است که باعث می‌شود عکس‌ها بیشتر شبیه استیکرهای رایج شوند.

استیکی‌ اِی‌آی فعلا فقط برای iOS در دسترس است ولی احتمالا در هفته‌های آینده برای اندروید هم ارایه می‌شود.

دانلود از اپ استور

می‌توانید به استیکرهایتان نوشته اضافه کنید. چه چیزی بهتر از یک استیکر خودتان می‌تواند هیجان‌انگیز باشد؟

منبع: The Verge

منبع متن: digikala