یکی از نکات مثبت اپلیکیشن TickTick، استفاده آسان از آن است. این اپلیکیشن با طراحی بصری زیبا و در عین حال منظم کار را برای کاربران سرعت بخشیده و استفاده از آن بسیار راحت است. وقتی وارد اپلیکیشن شوید سه گزینه در قسمت پایین نمایشگر مشاهده می‌کنید که هر کدام زیر مجموعه مربوط به خودشان را دارند.

اپلیکیشن TickTick به شما کمک می‌کند که کنترل کارهای خود را به دست بگیرید و حداکثر استفاده از زمان خود را بکنید. وقتی در اپ شروع به نوشتن برنامه‌ی روزمره خود کنید متوجه می‌شوید که چه چیزهایی در اولویت لیست کاری‌تان قرار دارند و بدین‌گونه به روز خود نظم می‎‌بخشید. ضمنا برای برنامه ریزی درسی، هدف‌گذاری و یا عادت‌هایی برای دنبال کردن که از اهمیت بالایی برخوردار هستند نیز از TickTick استفاده کنید.

برنامه‌ریزی در ضمیر ناخودآگاه شما تضمین می‌کند که در حال انجام امور درست در زمان و مکان درست هستید؛ چرا که وقتی کاری که مشخص کردید را به پایان می‌رسانید امید و انگیزه شما به مراتب بالاتر می‌رود. بنابراین به جای به حافظه سپردن فعالیت‌هایتان، خوب است که مسئولیت‌شان را به اپلیکیشن TickTick بسپارید.

  • معرفی اپلیکیشن Drops؛ یادگیری زبان با بازی و سرگرمی

اپلیکیشن TickTick

تب سمت چپ برای ایجاد فهرست‌های تیک‌دار است. در این قسمت اگر به سمت چپ سوایپ کنید گزینه یادآور (Reminder) و تاریخ را مشاهده می‌کنید. با ضربه زدن بر روی گزینه بعلاوه پایین نمایشگر هم می‌توانید کارهای روزانه‌تان را که نیاز به انجام دارند اضافه کنید و پس از اتمام‌شان آن‌ها را تیک دار کنید؛ با این کار گزینه مربوطه علامت‌دار می‌شود و نشان‌دهنده تکمیل آن کار است.

با نگه داشتن همین دکمه + می‌توانید با فعال شدن میکروفون یادداشت صوتی هم داشته باشید که در مواقع نبود امکان تایپ بسیار کارآمد ظاهر می‌شود. اپلیکیشن TickTick: ToDo List Planner قابلیت همگام سازی با سیستم عامل اندروید، iOS، وب و PC دارد و شما با خیالی آسوده در هر مکان و زمان می‌توانید از آن استفاده کنید و به اهداف روزانه خود نزدیک شوید.

  • معرفی اپلیکیشن Calm؛ با مدیتیشن آسوده بخوابید

در بخش تاریخ و ساعت شما قادر خواهید بود که برای انجام فعالیت‌های روزمره خود ساعت خاصی مشخص کنید تا با زنگ هشدار به شما یادآوری شود. بعلاوه شما این امکان را خواهید داشت که برنامه روزمره خود را در قسمت تقویم با رنگ‌های دلخواه‌تان مشاهده کنید.

اپلیکیشن TickTick

در نوار تب (تب‌بار) می‌توانید عادت‌هایی که می‌خواهید را فعال کنید و عادت‌های خوبی مانند مدیتیشن، یوگا، مطالعه و … را شروع کنید که برای آرامش و برنامه‌ریزی ذهن بسیار تأثیرگذارند. به طور کلی وقتی با اپلیکیشن TickTick روی برنامه روزانه خود مدیریت دارید متوجه می‌شوید که چه کاری از اهمیت بالاتری برخوردار است و چه کاری را می‌توانید به تعویق بیاندازید و در نتیجه موارد ضروری‌تر انجام خواهند شد.

اگر هم وقتتان اجازه داد، می‌توانید روی موارد با ضرورت کم‌تر هم تمرکز کنید. برنامه ریزی باعث می‌شود که کارهای بیش‌تری را در زمان کم‌تر به اتمام برسانید در نتیجه از هدر رفتن وقت با ارزش‌تان برای رسیدگی به مشکلات غیر منتظره جلوگیری خواهد شد، و TickTick اپلیکیشنی است که می‌تواند در این کار بسیار مفید و مؤثر ظاهر شود.

اگر برای برنامه‌ریزی کارهای روزانه به دنبال ابزاری مناسب، همیشه در دسترس و رایگان می‌گردید، اپلیکیشن TickTick را از دست ندهید.

دانلود از گوگل پلی دانلود از اپ استور

نوشته معرفی اپلیکیشن TickTick: ToDo List Planner؛ ذهنتان را برنامه‌ریزی کنید اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala