اپلیکیشن Motionleap، از طریق جادوی انیمیشن به تصاویر جان می‌بخشد و تصاویر متحرکی می‌سازد که همه را شگفت‌زده می‌کند. با استفاده از این برنامه می‌توانید یک یا چند عنصر محیطی عکس‌های خود را متحرک کنید و توجهات را به قسمت‌هایی از عکس خود که قصد جان بخشیدن به آن‌ها را دارید جلب کنید. اپلیکیشن Motionleap این امکان را به شما می‌دهد تا به راحتی هر چه تمام‌تر و تنها در چند لحظه، با ابزار‌های دقیق و انیمیشن‌های قدرتمند، عکس‌های خود را زنده کنید.

  • معرفی اپلیکیشن Unfold؛ بی‌دردسر استوری بساز!

کاربران می‌توانند با اضافه کردن عناصر مختلف به عکس‌ها و همچنین تنظیم سرعت (آهسته یا سریع کردن عناصر مانند آب و هوا) تصاویر خود را متحرک کنند و به آن جان ببخشند. خروجی اپلیکیشن Motionleap، چیزی شبیه به گیف یا ویدیو‌های اپلیکیشن بومرنگ می‌شود که به اعتقاد برخی از کاربران، این اپ در متحرک‌سازی تصاویر در بعضی موارد حتی بر اپلیکیشن‌های رقیب هم برتری دارد. در ادامه به معرفی بخشی‌ از قسمت‌ها و ویژگی‌های اپلیکیشن Motionleap می‌پردازیم.

یکی از برجسته‌ترین بخش‌ها در تنظیمات اپلیکیشن، قسمت Overlay است. Overlay در واقع نوعی لایه‌ی اضافی به عکس مورد نظر اضافه می‌کند و همچنین این امکان را به کاربر می‌دهد تا با اضافه کردن تکسچر و Dimension بعد دیگری به تصویر خود اضافه کند و جان تازه‌ای به آن ببخشد.

در قسمت Beatloop، کاربران می‌توانند انواع و اقسام موسیقی‌ها در ژانر‌های مختلفی مثل متال، راک، هیپ هاپ، موسیقی‌های ملو و… را به تصاویر متحرک خود اضافه کنند. علاوه بر آن قسمت دیگری به نام Ambiance در منوی تنظیمات وجود دارد که این امکان را به کاربر می‌دهد تا انواع و اقسام صدا‌های محیطی از صدای آسمان گرفته تا طوفان و صدای آتش بازی و هرچیز دیگری را که تصورش را بکنید را به تصویر مورد نظر خود اضافه کنند. این قابلیت به تنهایی می‌تواند عکس‌های کاربران را به سطح کاملا متفاوتی ارتقاء دهد.

اما یکی از مهم‌ترین و کاربردی‌ترین قسمت‌های تنظیمات، بخش Animated است. در این قسمت می‌توانید تصمیم بگیرید که چه قسمت‌هایی از عکس‌هایتان حالت متحرک پیدا کنند و یا با استفاده از منوی Freeze تصمیم بگیرید چه قسمت‌هایی در عکس‌هایتان متحرک نشوند و همان گونه ثابت و در حالت فریز باقی بمانند. همچنین طیف وسیعی از فیلترها و افکت‌ها در اختیار کاربر قرار می‌گیرد که البته تنها با استفاده از اعداد نام‌گذاری شده و برخلاف سایر اپلیکیشن‌های رقیب نام خاصی برای هیچ فیلتری در نظر گرفته نشده است.

پس از این که تمامی تنظیمات را روی عکس‌های خود اعمال کردید، هنگام ذخیره‌سازی تصاویر اپلیکیشن Motionleap به شما دسترسی می‌دهد تا سایز مورد نظر خود، مدت زمان استمرار متحرک بودن تصاویر و همچنین کیفیت عکس‌ها (۱۰۸۰، ۲k و ۴k) را تعیین کنید تا در شبکه‌های اجتماعی دل‌خواه آن را به اشتراک بگذارید.

البته بسیاری از قابلیت‌های اپلیکیشن Motionleap نیاز به پرداخت درون‌برنامه‌ای دارد و کاربر‌های معمولی به آن‌ها دسترسی ندارند. به عنوان مثال اگر بخواهید عکس مورد نظر خود را در کیفیت‌های ۲k و ۴k ذخیره کنید حتما باید جزو مشترکین پرمیوم برنامه باشید. البته بخش‌های رایگان اپلیکیشن یاد شده آنقدر متنوع و وسیع هستند تا تقریبا به تمام نیازهای کاربران معمولی پاسخ دهند. شما می‌توانید در صورت علاقه‌مندی اپلیکیشن Motionleap را از طریق لینک‌های زیر برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS دانلود کنید.

دانلود از گوگل پلی

دانلود از اپ استور

نوشته معرفی اپلیکیشن Motionleap؛ به عکس‌های خود جان ببخشید اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala