در عین حال فاکتور مهم بعدی این است که سایت مورد نظر شما برای تصاویر تنوع کافی داشته باشد. در نهایت این سایت باید تصاویر را هم برای موبایل و هم برای دسکتاپ ارائه دهد و در واقع سایز تصویر در این بخش اهمیت دارد. پس به سراغ معرفی آن‌ها برویم. پنج سایت برتر برای دانلود عکس منظره چشم‌نواز برای موبایل و دسکتاپ عبارتند از:

۱) دانلود عکس منظره از سایت Pinterest

عکس منظره

کمتر کسی است که Pinterest را نشناسد. در واقع پینترست یک سایت و اپلیکیشن جامع است که همه افراد می‌توانند تصاویر مورد نظر خود را در آن منتشر کنند. برای مثال شما از تعدادی اسب یک عکس می‌گیرید و به راحتی در این سایت آن را با عنوان اسب منتشر می‌کنید. افراد دیگر نیز می‌توانند با جستجو کردن نام “اسب” تمامی تصاویر مربوط به این عنوان را مشاهده کنند.

نکته جالب این است که پینترست به صورت رایگان برای همه افراد قابل استفاده است. همچنین شما امکان انتشار ویدیو را نیز در آن خواهید داشت. شما می‌توانید افرادی که تصویرهای مورد نظر شما را منتشر می‌کنند، مثل اینستاگرام فالو کنید و یا این که برای تصاویر کامنت بگذارید. متأسفانه شما نمی‌توانید حجم تصاویر را قبل از دانلود ‌آن‌ها متوجه شوید.

همچنین امکان مشاهده سایز تصاویر نیز وجود ندارد. با این حال پینترست آن‌قدر محبوب است که با وجود چنین معایبی باز هم افراد به سراغ استفاده از آن می‌روند. با کمک دکمه‌های زیر شما می‌توانید وارد این سایت شوید و یا این که اپلیکیشن آن را به صورت رایگان دانلود کنید.

ورود به سایت Pinterest دانلود اپلیکیشن آیفون Pinterest دانلود اپلیکیشن اندروید Pinterest

۲) سایت Wallpapers

دانلود عکس منظره

همان‌طور که از نام آن نیز پیداست، حوزه کار تخصصی این سایت ارائه تصاویر مناسب پس‌زمینه موبایل و دسکتاپ است. در حقیقت این وب‌سایت زیباترین تصاویر ممکن در هر زمینه‌ای را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. اولین مزیت این سایت درج اندازه هر تصویر در زیر آن است. یعنی شما نیاز ندارید که روی عکس کلیک کنید تا اندازه آن را ببینید و به راحتی همه تصاویر را با اندازه‌های دقیق که در زیر آن‌ها نوشته شده است، مشاهده خواهید کرد.

دانلود اکثر تصاویر از سایت Wallpapers رایگان است و تقریبا شما محدودتی برای دانلود تصاویر نخواهید داشت. همچنین بسیاری از تصاویر به شما اطلاع می‌دهند که برای تصویر پس‌زمینه موبایل مناسب هستند و یا دسکتاپ. این امکان در سایت‌های دیگر به این شکل وجود ندارد و به همین دلیل سایت Wallpapers را خاص‌تر کرده است. در نهایت کیفیت هر تصویر در کنار اندازه آن برای شما نمایش داده می‌شود.

ورود به سایت Wallpapers

۳) سایت ایرانی جوهره

دانلود والپیپر برای دسکتاپ

سایت جوهره یکی از سایت‌های فعال در حوزه ارائه تصاویر است. این سایت در فروردین سال ۱۴۰۰ کار خود را آغاز کرد و به نوعی تازه‌کار است. با این وجود تصاویری که ارائه می‌دهد، بی‌نظیر هستند. همان‌طور که در عکس بالا نیز مشاهده می‌کنید، تصاویر کاملا دسته‌بندی شده هستند و شما به راحتی می‌توانید تصویر مورد نظر خود را با بررسی عنوان هر بخش پیدا کنید.

از مزایای این سایت باید به این مورد اشاره کرد که شما با کلیک بر روی هر تصویر می‌توانید اندازه دقیق آن را مشاهده کنید و تصمیم بگیرید که برای تصویر پس‌زمینه دسکتاپ یا گوشی موبایل شما مناسب است و یا خیر. همچنین حجم تصاویر نیز قبل از دانلود در اختیار شما قرار داده می‌شود. حال با استفاده از دکمه زیر وارد بخش دانلود عکس منظره از این سایت شوید.

ورود به سایت جوهره

۴) دانلود عکس منظره از سایت WallpaperAccess

دانلود تصاویر پس‌زمینه موبایل

در ابتدا به تصویر بالا دقت کنید که این سایت امکان جستجوی هر عنوانی را برای شما فراهم کرده و در عین حال موضوعات مختلف را برای شما دسته‌بندی کرده است. زمانی که شما وارد بخش تصاویر طبیعت و مناظر می‌شوید، بزرگ بودن تصاویر و عدم امکان مشاهده تعدادی تصویر بدون بالا و پایین کردن سایت، احتمالا برای شما خوشایند نباشد.

با این حال شما امکان مشاهده اندازه هر تصویر را خواهید داشت و کیفیت تصاویر این سایت بسیار بالا هستند. دانلود تصاویر از Wallpaper Access رایگان است اما برای دانلود هر تصویر باید حدود ۵ ثاینه صبر کنید. همچنین این سایت یک افزونه برای گوگل کروم دارد تا کاربران بتوانند نهایت استفاده را از این سایت ببرند. در نهایت باید به این نکته اشاره کنم که برخی از کاربران ادعا دارند که گاهی دانلود تصاویر از این سایت ممکن نیست و باید در زمان دیگری به سراغ آن رفت!

ورود به سایت WallpaperAccess

۵) سایت Wallpaper Cave

دانلود عکس منظره

این سایت کمی متفاوت‌تر از چهار سایت قبلی است. در این سایت شما با جستجوی هر عنوان همانند تصویر بالا تعدادی تصویر خواهید دید و سپس عناوین مربوط به موضوع جستجو شده‌ی خود را می‌بینید. شما می‌توانید روی هر یک از آن‌ها کلیک کنید و باز هم تصاویر مربوطه را مشاهده کنید.

دقت کنید که دانلود تصاویر از این سایت کاملا رایگان هستند اما دیگر خبری از ارائه اندازه تصاویر و یا حجم آن‌ها توسط سایت نیست! افراد  مختلف می‌توانند تصاویر مورد نظر خود را (مثل سایت Pinterest) در این سایت آپلود کنند و بقیه افراد نیز بدون پرداخت هزینه از آن‌ها استفاده کنند. شما همچنین می‌توانید قبل از دانلود هر تصویر، آن را با افراد دیگر به اشتراک بگذارید. به همین راحتی!

ورود به سایت Wallpaper Cave

نکته یک: تمامی پنج سایت معرفی شده در این مطلب علاوه بر ارائه عکس‌های مناظر و طبیعت به عنوان تصویر پس‌زمینه، در موضوعات دیگر نیز تصاویر را به شما ارائه می‌دهند. برای مثال اگر دوست دارید که تصویر پس‌زمینه موبایل شما یک فراری زیبا باشد، تنها کافیست که وارد یکی از این سایت‌ها شوید. سپس عنوان مورد نظر خود را در آن‌ها جستجو کنید و تصاویر مربوط به آن را ببینید. پس هیچ محدودتی در انتخاب تصاویر با عناوین مختلف نخواهید داشت.

نکته دو: بسیاری از سایت‌ها امکان دسترسی از ایران را ندارند و یا این که برای مشاهده و دانلود تصاویر آن‌ها باید پول پرداخت کنید. از این رو ما به سراغ این سایت‌ها نیز نرفتیم تا شما در راحت‌ترین و ارزان‌ترین راه ممکن تصاویر مورد نظر خود را دانلود و از آن‌ها استفاده کنید.

جمع‌بندی

دانلود والپیپر موبایل

وب‌سایت‌های ارائه‌دهنده عکس منظره چشم‌نواز برای موبایل و دسکتاپ بسیار زیاد هستند. همان‌طور که در ابتدای مقاله نیز به آن اشاره کردیم، ما چندین فاکتور را برای انتخاب این پنج سایت مدنظر قرار دادیم. در عین حال برخی از سایت‌ها محدودیت دسترسی با ip ایران را نیز دارند و به همین دلیل امکان معرفی آن‌ها هم وجود نداشت.

پس ما پنج سایت برتر که هر یک مزایا و معایب خاص خود را دارند و در عین حال از باقی سابت‌ها بهتر هستند را به شما معرفی کردیم. حال بدون اتلاف وقت یکی از این سایت‌ها را باز کنید و تصاویر پس‌زمینه موبایل و دسکتاپ خود را تغییر دهید و از کار کردن با این دستگاه‌‎های خود لذت ببرید.

آیا شما وب‌سایت دیگری را به منظور دانلود عکس منظره چشم‌نواز برای موبایل و دسکتاپ می‌شناسید؟ نظرات و پیشنهادات خود را با ما و دیگر کاربران دیجی‌کالا مگ در میان بگذارید.

  • چرا سرعت وا‌ی‌فای در گوشی من پایین است؟
  • چگونه در اندروید و آیفون گیف واتساپ بسازیم؟
  • چگونه از هایلایت اینستاگرام استفاده کنیم؟

نوشته ۵ وبسایت برای دانلود عکس از منظره‌های جذاب اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala