اینستاگرام در حال اضافه کردن قابلیتی است که اجازه می دهد استوری‌ها را از طریق وب هم ببینید. بدین ترتیب قادر خواهید بود این پست‌های موقتی را بدون نیاز به گوشی روی صفحه‌نمایش‌های بزرگ‌تری مثل نمایشگر لپتاپ و کامپیوتر تماشا کنید. اینستاگرام به جای استفاده از ضربه زدن روی چپ و راست صفحه‌نمایش، که در اپلیکیشن استفاده می‌شود، فلش‌هایی را هم برای این حالت در نظر گرفته تا بتوانید با استفاده از آن‌ها به راحتی بین پست‌ها و استوری‌ها حرکت کنید.

حالا می‌توانید استوری‌های اینستاگرام را از طریق وب هم ببینید. همچنین در آینده نزدیک امکان آپلود کردن استوری با استفاده از مرورگر وب موبایل به اینستاگرام اضافه خواهد شد.

اینستاگرام همچنین در آینده‌ی نزدیک قصد دارد به کاربران اجازه دهد استوری‌های خود را با استفاده از مرورگر وب موبایل آپلود کنند. این قابلیت می‌تواند برای افرادی مفید باشد که ترجیح می‌دهند پیش از منتشر کردن عکس‌ها و ویدیوها در قالب استوری، آن‌ها را ویرایش کنند. این کار در میان رسانه‌ها، عکاس‌ها و فیلم‌سازهای حرفه‌ای کاملا معمول است.

این به‌روزرسانی‌ها از امروز به مرور در سراسر جهان منتشر خواهند شد و انتظار می‌رود قابلیت آپلود از طریق وب موبایل هم تا چند ماه دیگر عرضه شود. اینستاگرام اعلام کرده که هیچ برنامه‌ای برای افزودن امکان آپلود عکس و استوری از طریق سیستم‌های دسکتاپ ندارد. بنابراین بیش از حد ذوق‌زده نشوید. گرچه امکان آپلود از طریق سیستم دسکتاپ می‌تواند واقعا اوضاع را تغییر دهد، ولی همین که بتوانید از طریق وب به بیشتر بخش‌های اینستاگرام دسترسی داشته باشید هم به این معنی است که احتمالا تا چند وقت دیگر نیازی به نصب اپلیکیشن اینستاگرام روی گوشی موبابل نخواهید داشت؛ به ویژه اگر بیش از هر چیز از اینستاگرام برای تماشا و انتشار استوری استفاده می‌کنید.

منبع: The Vrege

مطلب استوری‌های اینستاگرام را بدون گوشی ببینید! برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala