«کافه بازار» دومین جشنواره‌ی حمایت از اپلیکیشن‌های ایرانی را برگزار کرد. امسال این جشنواره با نام «متولد ایران» برگزار شد و در آن، اپلیکیشن‌های ایرانی بیش از یک میلیون و ۹۰۰ هزار بار دانلود شدند.

جشنواره‌ی «متولد ایران» از ۲۵ تا ۳۱ مرداد ماه امسال توسط کافه بازار برگزار شد. در این جشنواره بیش از ۲۰۰ برنامه و بازی برگزیده‌ی ایرانی در صفحه اصلی سایت کافه بازار معرفی شدند. هدف از این کار، ارزش‌آفرینی، حمایت از تولید ملی، حمایت از خلاقیت و ایجاد اعتماد به محصول ایرانی بود.

در طول جشنواره‌ی متولد ایران، صفحه خانگی سایت و اپلیکیشن کافه بازار فقط به اپلیکیشن‌ها و بازی‌های ایرانی اختصاص داده شد. بدین ترتیب محصولات بهترین توسعه‌دهندگان ایرانی در معرض دید بیش از ۳۴ میلیون کاربر کافه ‌بازار قرار گرفت.

با همراهی توسعه‌دهندگان، جشنواره متولد ایران در شبکه‌های اجتماعی هم با استقبال گسترده‌ی مردم مواجه شد. بیش از ۲۰۰۰ پست با هشتگ #متولدایران به اشتراک گذاشته شد و کاربران شبکه‌های اجتماعی، محبوب‌ترین بازی‌ها و برنامه‌های ایرانی را انتخاب کردند.

در این بین اپلیکیشن دیجی‌کالا هم در لیست محبوب‌ترین برنامه‌های ایرانی از نظر کاربران شبکه‌های اجتماعی انتخاب شد و در صفحه‌ی اصلی سایت کافه بازار قرار گرفت.

 

دیجی‌کالا با اشتراک پست مرتبط با کمپین متولد ایران در شبکه‌های اجتماعی این طرح را حمایت کرد که با مشارکت خوبی از طرف مخاطبان همراه بود. در طی این جشنواره، ده‌ها توییت با نام دیجی‌کالا و هشتگ متولد ایران به اشتراک گذاشته شد و کاربران اینستاگرام هم با بیش از ۶۰۰۰ لایک و کامنت دیجی‌کالا را در این طرح همراهی کردند.

همراهی مخاطبان با دیجی‌کالا به عنوان یک اپلیکیشن موفق ایرانی باعث افتخار این شرکت است.

مطلب دیجی‌کالا؛ اپلیکیشن برتر کمپین «متولد ایران» در کافه بازار برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala