مطلب مقایسه گلکسی نوت ۷ با گلکسی S7 برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

هنوز مدت زمان زیاد از عرضه‌ی گلکسی S7 نمی‌گذرد. پرچم‌دار جدید سامسونگ که در زمان معرفی خودش سر و صدای زیادی به راه انداخت و حتی جزو یکی از سریع‌ترین گوشی‌های اندرویدی بازار هم به حساب می‌آید. این گوشی یکی از عوامل اصلی در سوددهی سامسونگ بوده و طرفداران بسیار زیادی دارد؛ حتی توانست به فروش ۲۵ میلیون دستگاه در سرتاسر دنیا دست پیدا کند. این تلفن همراه هوشمند که دوربین خوبی هم دارد، در مدل‌های مختلفی عرضه شده تا افراد بیشتری آن‌را خریداری کنند.

اکنون که نوت ۷ راهی بازار شده، شرایط برای علاقه‌مندان به گوشی‌های پرچم‌دار سامسونگ کمی سخت شده است. نوت ۷ بزرگ‌تر از گلکسی S7 است و قلم مخصوصی دارد که کلی ویژگی جدید در اختیار کاربران قرار می‌دهد. حتی حسگر تشخیص عنبیه چشم دارد که باعث می‌شود امنیت گوشی بیشتر شود.

اما در حالی که نوت ۷ ویژگی‌های جدیدی دارد، از جهت‌های مختلف هم شبیه به گلکسی S7 است. هر دو گوشی ضد آب هستند، دوربین ۱۲ مگاپیکسلی دارند و از ۴ گیگابایت رم بهره می‌برند. حتی گلکسی S7 اج صفحه نمایش خمیده دارد که این موضوع در نوت ۷ هم دیده می‌شود.

در این مطلب به مقایسه‌ی گلکسی نوت ۷ با مدل معمولی گلکسی S7 (مدلی که صفحه نمایش خمیده ندارد) پرداخته‌ایم. اگر به دنبال تفاوت‌ها و شباهت‌های این دو گوشی هستید، جدول زیر به شما کمک می‌کند:

Galaxy-Note7-vs-Galaxy-S7-1

‌‌‌‌‌‌

منبع متن: digikala