به نظر میرسد که استودیوی تازه تاسیس شرکت سونی قصد دارد تا کار خود را با افراد بزرگ این صنعت شروع کند. برای اطلاع از جزئیات خبر با گیمفا همراه باشید. چندی پیش بود که اخباری به دست ما رسید که اطلاع از تاسیس یک استودیوی جدید برای سونی میداد. امروز نیز اطلاعاتی منتشر شده […]
عناوین نامآشنای Fortnite و PLAYERUNKNOWN’s Battlegrounds آخرین ماه میلادی در سال ۲۰۱۸ را با موفقیت پشت سر گذاشتهاند، بازی CS:GO پس از تغییرات اخیر توانسته رشد خوبی داشته باشد و عنوان Battefield V با افت محسوسی در زمینه فروش مواجه شدهاست. بهتازگی سازمان آماری SuperData Arcade گزارش ماهانهی خود را در رابطه با میزان فروش بازیهای ویدیوئی […]
با فرا رسیدن روز عرضهی قسمت دوم بازی Life is Strange 2، هماکنون شاهد انتشار نقدها و نمرات منتقدین هستیم. پس با ما همراه شوید تا با یکدیگر مروری بر آنها داشته باشیم. پس از اتفاقاتی که در قسمت اول رخ داد، برادران دیاز (Diaz) در ادامهی مسیر خود با فصل زمستان و سرما روبهرو […]
Asobo Studio امروز اعلام کرد که عنوان ماجراجویی مورد انتظار A Plague Tale: Innocence در تاریخ 14 مِی (سهشنبه، ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸) بازیکنان را به فرانسه قرون وسطایی خواهد برد.
اگرچه دو بازی Far Cry: New Dawn و Rage 2 با فاصلهی زمانی نسبتا زیادی از یکدیگر عرضه میشوند اما این موضوع باعث نشده است تا بازیبازان دست از مقایسه آنها بردارند؛ هردوی این بازیها در محیطی آخرالزمانی به وقوع میپیوندند و شاید بارزترین وجه اشتراک آنها، استفاده از رنگ صورتی برای نشان دادن چهرهای […]
در شرایطی که هنوز چیز زیادی مورد عنوان جدید هیدئو کوجیما، Death Stranding، نمیدانیم اما به نظر میرسد که مراحل توسعه این بازی به آرامی پیش میرود و همین موضوع به ارشدترین مهره تیم سازنده آن اجازه داده تا بتواند عنوان آینده خود را به سازندگان دیگر نشان دهد. یکی از این افراد کارگردان ارشد Remedy Entertainment یعنی سم لِیک است.
همانطور که میدانید کمپانی Sony در سال گذشته استودیویی جدید به منظور توسعهی بازیهای انحصاری برای پلتفرم Playstation تاسیس کرد که البته هنوز نامی برای آن انتخاب نشده و بدون اسم میباشد. به گزارش پردیسگیم و به نقل از Dualshockers، به تازگی آقای "جیمز مارتینچک"(James Martinchek) که در گذشته به مدت 1 ماه و به عنوان انیماتور در استودیوی ناتی داگ فعالیت کرده و بعد از آن به استودیوی Rockstar Games پیوسته بود به آغوش گرم Sony بازگشته است. این خبر از طریق پستی در توئیتر توسط آقای "کوئنتین کاب"(Quentin Cobb) که به عنوان طراح ارشد در استودیوی جدید و بدون اسم Sony مشغول به کار است اعلام شده و ترجمهی این توئیت را در زیر مشاهده میکنید:
اگرچه بازی Anthem براساس آنچه که استودیوی بایوور (BioWare) تا به امروز به اشتراک گذاشته است عالی به نظر میرسد ولی یکی از مشکلاتی که در بازی مشاهده میشود، نبود یک محیط اجتماعی مشترک برای حضور بازیبازان در آن مکان است. اگرچه محیط Tarsis همانند یک پایگاه برای شما عمل کرده و تعداد زیادی NPC در […]