به لطف یکی از کاربران YouTube به نام SkullziTV، یک نام تجاری که در نوامبر گذشته فایل شده بود به تازگی به شکل عمومی پخش شده و در بین فایلهای آن میتوان متوجه شد که این بازی به این زودیها یا حتی نسل فعلی کنسولها قرار نیست منتشر شود.
بعد از عرضه ماد NieR Automata برای Skyrim، حالا ماد جدید دیگری عرضه شده که شما را در نقش شخصیت کریتوس از God of War قرار میدهد. به گزارش پردیس گیم و به نقل از DSOGAMING، این ماد توسط PotatoFactory توسعه یافته که فقط یک شخصیت پیشفرض ساده از کریتوس است.
مایکروسافت میخواهد در رویداد GDC امسال با آوردن ایکسباکس لایو به موبایلها و کنسول نینتندو سوییچ، مرحله جدیدی را در زمینه ورود به پلتفرمهای دیگر آغاز کند. با این وصف میتوان انتظار داشت که بهزودی کاربران ایکسباکس، کامیپوتر، اندروید، iOS و نینتندو سوییچ در کنار یکدیگر مشغول تجربه بازی در اکوسیستم ایکسباکس شوند.
انحصاری شدن بازی Metro Exodus برای یک مدت محدود خبری ناراحت کننده برای کاربران بود. حال به نظر میرسد که استودیوی CD Projekt Red قصد ندارد تا بازی مورد انتظارش یعنی Cyberpunk 2077 را به طور انحصاری برای استور Epic Games عرضه کند.
استودیو هلندی «گوریلا گیمز» – واقع در آمستردام – این روزها در دوران اوج خود قرار دارد و در این چند سال اخیر پلههای ترقی را به سرعت طی کرده. این استودیو در حال حاضر ۲۵۰ کارمند دارد و امیدوارند تا در سالهای پیشرو افراد بیشتری را به خدمت بگیرند و فضای استودیو را گسترش دهند.
مطمئنا این خبر باعث خوشحالی طرفداران Skyrim و God of War خواهد شد؛ چراکه به تازگی ماد جدیدی منتشر شده است که به بازیبازان اجازه میدهد تا با در دست داشتن کنترل شخصیت کریتوس (Kratos)، به تجربهی بازی نقش آفرینی Skyrim بپردازند. این ماد که توسط PotatoFactory ساخته شده است، شخصیت کریتوس را به Skyrim اضافه میکند. کریتوس در […]
پس از تایید شایعات اضافه شدن دو اپراتور استرالیایی در فصل بعدی Rainbow Six Siege، شرکت یوبیسافت (Ubisoft) نخستین جزئیات از فصل اول سال چهارم بازی را منتشر کرده است که با توجه به آن، به مانند فصلهای گذشته، در این فصل هم محتوای مختلفی به Rainbow Six Siege اضافه میشود. بنابر اطلاعات منتشر شده از […]
در ابتدای آنچارتد ۳ (Uncharted 3)، یک بخش باحال وجود دارد که در آن نقش جوانیهای نیتن دریک (Nathan Drake) را بازی میکنید و باید بر روی پشتبامهای کلومبیا از دست آدمبدها فرار کنید. دلیل اصلی باحال بودن این بخش این است که در بیشتر بازیهای دیگر این بخش صرفاً در قالب یک میانپرده به بازیکن نمایش داده میشد، چون بیشتر بازیسازها نمیدانند چه کار کنند تا بازیکن مسیر درست را طی کند، پرشهای درست انجام دهد، دائماً از پشتبامها سقوط نکند و گیر آدمبدها نیفتد.