سامانه ارسال پیامک

به همراه ارسال ویژه پیام صوتی به تمامی شماره های همراه و ثابت سراسر کشور

برخی از امکانات سامانه پیامکی پیام رسان:
– بدون هزینه اولیه؛ تنها هزینه پیامک ها را پرداخت می نمائید!
– برگشت اعتبار پیامک های ارسال نشده
– اختصاص شماره رایگان جهت ارسال
– دریافت رایگان پیامک
– دیتابیس معتبر ارسال پیامک به مشاغل سراسر کشور به تفکیک شهر و جنسیت
– ارسال بر اساس پیش شماره،کد پستی،سن و جنسیت،دکل مخابراتی،شهر و منطقه
– نظر سنجی پیامکی،مسابقات پیامکی،خدمات برنامه نویسان،ارسال دوره ایی و...

عضویت

 برترین بازی‌های شوتر سال 2017

کم کم به پایان سال 2017 نزدیک می‌شویم و طبق سنت هر سال، گذری را به متاکریتیک زده و به مرور برترین عناوین هر ژانر از دید منتقدهای سراسر جهان می‌پردازیم؛ ملاک اصلی ما نیز امتیازات اعطا شده به بازی‌ها توسط منتقدین می‌باشد که در سایت MetaCritic ثبت شده است. پس با پردیس‌گیم همراه باشید.

چه پرداخت‌های درون برنامه‌ای را دوست داشته باشید و چه از آن‌ها متنفر باشید، باید قبول کرد این مورد و مفهوم "بازی‌های خدمات‌محور" فصل تعطیلان امسال را تحت سلطه خود در آورده‌اند که Star Wars Battlefront II و Call of Duty: WWII بابت Loot Boxهای خود بسیاری را نگران و ناراحت کرده‌اند. در حالی که هر دو شرکت Activision و EA با قیمت‌گذاری‌ و روش کاری سودآورشان شناخته می‌شوند، آدام کیسنسکی به عنوان رئیس استودیوی CD Projekt Red، طی مصاحبه‌ای با Strefa Inwestorów نظری در رابطه با این موضوع و سرمایه پروژه جدیدشان یعنی Cyberpunk 2077 ارائه داد که توجه تعدادی را به خود جلب کرد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از DualShockers، کیسنسکی امیدوار است Cyberpunk 2077 "از نظر تجاری قابل توجه‌تر و مهم‌تر شود" و رکوردهایی را بشکند که The Witcher 3: Wild Hunt هرگز قادر به انجام آن‌ها نبوده است. وی گفت آن‌ها برای انجام این کار به دنبال افزودن یک بخش آنلاین هستند زیرا "بخش آنلاین برای دست‌یابی به موفقیت بلند مدت لزومی است یا بسیار پیشنهاد می‌شود."

 

به گزارش پردیس‌گیم، یکی از بزرگ‌ترین حواشی هفته‌های اخیر در رسانه‌های گیمینگ جهان، مقوله لوت‌باکس‌ها و پرداخت‌های درون برنامه‌ای بازی‌ها بوده است. با عرضه بازی Star Wars: Battlefront II این حواشی به اوج خود رسید، زیرا گیمرها برای بدست آوردن تمامی محتوای بازی نیاز به صرف 4500 ساعت زمان و یا هزینه کردن 2100 دلار داشتند. این هجمه‌ها موجب شد که شرکت EA به طور موقت پرداخت‌های درون برنامه‌ای را از بازی حذف کند و شواهد نشان می‌دهد که دلیل این تصمیم، فشار Disney برای عدم لطمه خوردن به اعتبار برند Star Wars بوده است.

titan quest: ragnarok

به گزارش پردیس گیم و به نقل از PC Gamesn، دور روز قبل در یک خبر غافلگیرانه اعلام شد که بازی Titan Quest پس از حدود یک دهه محتوای جدیدی دریافت خواهد کرد. در بسته‌ی الحاقی جدید بازی Titan Quest ویژگی‌های جدیدی به آن اضافه خواهد شد. در این بسته الحاقی که با نام Ragnarok شناخته می‌شود، ما از یونان باستان به سمت وایکینگ‌ها می‌رویم.

عنوان Letter Quest، از ساخته‌های Bacon Bandits Games، با مخاطبان جدیدی رو به رو خواهد شد. به گفته‌ی توسعه دهندگان بازی، این عنوان تا آخر هفته‌ی جاری برای نینتندو سوییچ منتشر می‌شود. شاید Letter Quest به پای عناوینی چون Jackbox Party Pack 4 نرسد اما بی شک از بازی‌هایی است که شما را سرگرم خواهد […]

Mad Mimic Interactive از انتشار عنوان No Heroes Here برای کنسول‌های پلی استیشن ۴ و نینتندو سوییچ سخن گفت. عنوان No Heroes Here مدتی پیش برای رایانه‌های شخصی منتشر شد. تاریخ انتشار بازی No Heroes Here برای رایانه‌های شخصی، اولین بار در ماه سپتامبر اعلام شد و مدت کوتاهی بعد از آن، در روز یازدهم […]

یادداشت سردبیر: یکی از چندین چند تعریف سینگولاریتی در حوزه علم بدین شرح است که در نقطه‎ای از زمان یک رخداد و جهش فناوری چنان کاری را با دنیای خود انجام می‎دهد که همه چیز را به قبل و بعد آن می‎توان تقسیم نمود، یعنی وقتی که مثلا 10 سال از از آن نقطه عبور کنیم، تصور زندگی بدون آن جهش چیزی غیرممکن باشد. می‎گویند اولین سینگولاریتی در تاریخ بشریت توانایی ما در کنترل اتش بود، دومین سینگولاریتی در اختراع چرخ رخ داد، بعد از آن ماشین بخار، خازن ترانزیستور و در نهایت امروز اینترنت؛ تصور زندگی امروز بدون اینترنت کاملا محال است، و تصور دنیای بازی‎ها بدون آن حتی می‎شود گفت غیرممکن. 

نمود اصلی اینترنت در صنعت گیم با سرویسی به نام Xbox Live که توسط ماکروسافت طراحی و بسط داده شده بود آغاز شد، سرویسی که به قدری در بازتعریف مفهوم گیمینگ و توسعه در جهان نقش ایفا کرد که امروز تصور دنیای گیم بدون مفاهیمی که سرویس لایو خلق کرده امری کاملا بی‎فایده است.

به تازگی رندی پیچفورد (Randy Pitchford) از استودیوی بازی‌سازی گیرباکس سافتور (Gearbox Softwares)، انزجار خود را از مدل بازی‌های ویدئویی مبتنی بر سرویس ابراز داشته است. بر اساس گفته‌های پیچفورد، بازیکنان بیش از هر چیزی به سرگرم شدن علاقه‌مند هستند و این نکته‌ای است که ناشران بازی‌های ویدئویی نباید از آن غافل بمانند. پیچفورد با […]