سامانه پیام رسانسامانه ارسال پیامک متنی و پیام صوتی تبلیغاتی و انبوه پیام‌رسان:

برخی از امکانات سامانه اس ام اس پیام رسان:
- بدون هزينه اوليه؛ تنها هزينه پيامک ها را پرداخت می نمائيد!
- برگشت اعتبار پيامک های ارسال نشده
- اختصاص شماره رايگان جهت ارسال
- دريافت رايگان پيامک
- ارسال بر اساس پيش شماره تلفن همراه و کد پستی، سن و جنسيت، استان، شهر و منطقه و دکل مخابراتی و ...
- نظر سنجی پيامکی، مسابقات پيامکی، خدمات برنامه نويسان، ارسال دوره ايی و ده ها امکانات رايگان ديگر
- پشتیبانی 24 ساعته
به همراه امکان ويژه ارسال پيام صوتی به تمامی شماره های همراه و ثابت سراسر کشور

عضویت

در گفت‌وگوی اخیر جف راس و دیوید جفی (David Jaffe)، خالق سری بازی‌های گاد آو وار و تویستد متال، که در کانال یوتیوبی جفی انجام شد، کارگردان بازی دیز گان جزئیات دقیق‌تری را بیان کرده است. جف راس می‌گوید که منبع او برای میزان فروش بازی یک وب‌سایت منحل‌شده به نام Gamestat بوده که داده‌های تروفی‌های پلی‌استیشن را ردیابی می‌کند و تا حدی به تعداد افرادی که بازی را تجربه کرده‌اند، دست پیدا می‌کند.

توسعه‌دهندگان پشت این پروژه در توییتر این بازسازی را که توسط جمعی از هواداران مشتاق عنوان رزیدنت اویل ساخته شده، معرفی کردند و تریلری را هم از آن نشان دادند. طبق سایت رسمی این پروژه، بازسازی بازی رزیدنت اویل: کد ورونیکا قرار است به‌صورت کاملاً رایگان عرضه شود. همچنین اعلام شده است که این پروژه در قالب سه چپتر منتشر خواهد شد. در حالی که تیم توسعه به‌طور خاص بیان نکرده است که آیا این چپترها به‌صورت یک بسته کلی عرضه خواهند شد یا به‌صورت جداگانه، آن‌ها به این نکته اشاره کرده‌اند که هر چپتر تقریباً چهار ساعت طول خواهد کشید.

پروژه فعلی لوین در استودیو گوست استور که هنوز به‌طور رسمی معرفی یا تاریخ انتشار قطعی آن مشخص نشده است، بسیار بیشتر از کارهای قبلی او طول کشیده است. روند توسعه‌ی سیستم شاک ۲ حدوداً یک سال و نیم بایوشاک تقریباً‌ ۵ سال طول کشید. بدیهی است که در سالیان اخیر روند توسعه‌ی بازی‌ها چالش بیشتری پیدا کرده و هر پروژه‌ای هم چالش‌های منحصر‌به‌فرد خود را دارد اما ۱۵ نفر از کارمندان فعلی و سابق استودیو گوست استوری گیمز بیان کرده‌اند که مشکلاتی بیشتری وجود دارد که بخشی از آن به‌صورت مستقیم به‌ خاطر شیوه‌ی مدیریت پروژه‌ی کن لوین است.

پس از قرار گرفتن فیفا ۲۲ در رتبه‌ی اول جدول پرفروش‌ترین بازی‌های هفته‌ی منتهی به  ۲۵ دسامبر (۴ دی ۱۴۰۰)، فروش آن ۱۳ درصد افزایش یافت. با این حال فروش بازی ۶۳ درصد در طول هفت روز بعد کاهش یافت و باعث شد تا به رتبه‌ی دوم سقوط کند. در هفته‌ی پس از کریسمس، فروش بازی‌های فیزیکی معمولا به شدت کاهش می‌یابد. به همین دلیل، در هفته‌ی آخر ۲۰۲۱، فروش دیسکی بازی‌ها ۴۰ درصد کاهش یافت. با این حال، بازی‌های نینتندو سوییچ نسبتا خوب عمل کردند که با توجه به اینکه کنسول یکی از پرفروش‌ترین محصولات کریسمس بود، جای تعجب نیست. این نشان می‌دهد افراد زیادی در روز کریسمس یک نینتندو سوییچ به عنوان هدیه دریافت کرده‌اند. بازی انحصاری سوییچ، ماریو کارت ۸: دلوکس، پس از کریسمس تنها ۱۶ درصد کاهش فروش داشت که به این معنی است که رتبه‌ی پرفروش‌ترین بازی هفته‌ی آخر سال را به خود اختصاص داده است. این هفتمین باری است که این بازی از زمان عرضه در آوریل ۲۰۱۷، رتبه‌ی یک را در جدول فروش هفتگی بریتانیا بدست می‌آورد. در همین حال، بازی Animal Crossing: New Horizons در هفته‌ی بعد از کریسمس تنها ۸ درصد افت فروش داشت و در نتیجه از جایگاه هفتم به جایگاه سوم منتقل شد.

در بیانیه‌‌ای که ESA به سایت IGN فرستاده، نوشته شده است: «به دلیل خطرات بهداشتی مداوم پیرامون کووید-۱۹ و تأثیرات بالقوه‌ی آن بر ایمنی غرفه‌داران و شرکت‌کنندگان، در سال ۲۰۲۲ نمایشگاه E3 به‌صورت حضوری برگزار نخواهد شد. ما به‌طور باورنکردنی در مورد آینده E3 هیجان‌زده هستیم و مشتاقانه منتظر هستیم تا به‌زودی جزئیات بیشتری را اعلام کنیم.»

در بخشی از کنفرانس شرکت سونی در رویداد CES 2022، این شرکت به‌صورت رسمی میزان فروش بازی تحسین‌شده‌ی روح سوشیما را مشخص کرد. پس از آن، استودیو ساکر پانچ در توییتر بیان کرد: «ما مفتخر و شگفت‌زده‌ایم که اعلام کنیم که بازی Ghost of Tsushima به‌صورت رسمی بیش از ۸ میلیون نسخه فروخته است. از همه افرادی که از زمان عرضه بازی این اثر را تجربه‌ کرده‌اند، بسیار تشکر می‌کنیم! ما بسیار قدردان و سپاسگزار حمایت شما هستیم!»

به‌تازگی، استودیو کوجیما پروداکشنز و شرکت ۵۰۵ گیمز که وظیفه‌ی انتشار این بازی روی کامپیوتر را بر عهده دارد، اعلام کرده‌اند که دث استرندینگ: برداشت کارگردان در بهار سال ۲۰۲۲ از طریق استیم و اپیک گیمز استور برای کامپیوترهای شخصی منتشر خواهد شد.

ممکن است پلی‌استیشن به ما کمک کرده باشد که از دوران آرکید و سختی معروف و بدنام آن خارج شویم اما با چالش‌های طراحی بازی‌های سه‌بعدی، مجموعه‌ی جدیدی از چالش‌ها را در بازی‌ها به وجود آورد و نسلی از گیمرها را با برخی از آثاری مواجه کرد که آماده‌ی آن نبودند.