بازی‌های The Last of US II و Iron Man Vr از PS Store برداشته شدند+ جزئیات نحوه‌ی بازپرداخت

به گزارش پردیس‌گیم، با توجه به تاخیری که در بازی‌های The Last of Us II و Iron Man VR به وجود آمد، انتظار برداشته شدن این دو عنوان از PS Store می‌رفت که چنین نیز شد، دیروز سونی با حذف هر دو بازی مذکور از فروشگاه آنلاین خود، اعلام کرد که پول‌های پرداخته شده از جانب خریداران را باز می‌گرداند.

تجربه‌ی زنده ماندن و نجات دیگران در جهانی بحران‌زده

بازی تحسین‌شده «فراست‌پانک» روی هیولا منتشر شد

سلام و درود بر تمامی کاربران عزیز پردیس گیم.

 در آخرین مسابقه پردیس رویال که چندی پیش برگذار شده بود با استفاده از هوش خود و علاقه به موسیقی بازی‌ها باید حدس می‌زدید که موسیقی مربوط به کدام بازی هست، و در آخر به بهترین و دقیق‌ترین پاسخ ها یک کد بازی Wolfenstein: Youngblood به برنده داده شد.

کمتر از یک ماه گذشته بود که از عرضه‌ی مجموعه‌ی لگویی جدیدی بر اساس سوپر ماریو خبردار شدیم. شرکت لگو رسما اعلام کرده است که اولین ست لگویی سوپر ماریو در ماه آگوست سال جاری میلادی وارد بازار خواهد شد.

بدون اغراق می‌توانیم قسمت هفتم مجموعه بازی‌های فاینال فانتزی را نه‌تنها مهم‌ترین شماره‌ی مجموعه، بلکه یکی از بزرگترین بازی‌های تاریخ بدانیم. جمعیت بزرگی از گیمرها برای اولین بار با فاینال فانتزی ۷ نقش‌آفرینی ژاپنی را تجربه کردند و خاطرات بزرگی از این بازی در ذهن دارند. ساخت یک بازسازی برای یکی از مهم‌ترین بازی‌های تاریخ، به هیچ وجه کار ساده‌ای نیست، ولی این طور که به نظر می‌رسد، شرکت اسکوئر انیکس از پس این کار برآمده است. نقدها و نمرات بازسازی فاینال فانتزی ۷ (Final Fantasy VII Remake) منتشر شده‌اند و آن را یکی از بهترین بازی‌های چند سال اخیر نامیده‌اند.

بررسی تمامی اطلاعات منتشر شده از کنسول Xbox Series X (قسمت اول)

همانطور که ما با کنسول Xbox Series X به نسل جدید کنسول‌های بازی وارد میشویم به واسطه‌ی پیشرفت تکنولوژی نسبت به نسل قبل (نسل هشتم) ما توانستیم تعدادی قابلیت‌های پیشرفته بر روی بخش سخت افزار و بخش نرم افزارِ کنسول Xbox Series X اعمال کنیم که تجربه‌ی بازیکنان در بازی‌ها را به سطح جدیدی میبَرَد؛ ما لیست راهنمای زیر را آماده کردیم تا شما را با برخی از قابلیت‌های تکنولوژیک‌ای و عملکردیِ کنسول Xbox Series X آشنا کنیم و آنها را برای شما شرح دهیم.


طی سال‌های اخیر، بازی‌ها مستقل توانسته‌اند مخاطبان بسیاری بدست بیاورند؛ آن هم از در صنعتی که پیش از این در انحصار کامل شرکت‌های بزرگ با پروژه‌های چندین میلیون دلاری بود. در نگاه اول این بازی‌های مستقل که اغلب در استودیوهای بسیار کوچک ساخته می‌شوند، دارای گرافیک ابتدایی، بودجه‌ی ناچیز و طول کمی هستند، اما برتری قابل توجهی نسبت به توسعه دهندگان عناوین AAA دارند که موجب موفقیت آن‌ها شده است: آزادی عمل کامل در خلق اثر دلخواهشان. در بازاری که با روایت‌های عظیم و سینماتیک پر شده، این عناوین توانسته‌اند تجربه‌ی خالص‌تری از بازی‌های ویدیوئی ارائه دهند و جادوی پنهان در گذشته‌ی این صنعت را دوباره زنده کنند.

تهیه کننده‌ی Fatal Frame: بازگشت Fatal Frame بسته به تصمیم نینتندو است

به گزارش پردیس‌گیم، سال پیش بود که آقای Keisuke Kikuchi، گفت برای کار روی Fatal Frame آماده است. حال در مصاحبه‌ای جدید، ایشان گفته‌اند حتی اگر علاقه‌ی شخصی من برای ساخت Fatal Frame زیاد باشد، همه چیز در انتها به تصمیم Nintendo وابسته است، چرا که حق ساخت بازی مال آنهاست.