بلوبر تیم (Bloober Team) میگوید کونامی (Konami) تصمیم خواهد گرفت که چه زمانی نمایشهای بیشتری را از Silent Hill 2 Remake ارائه دهد و بازی قطعاً ارزش انتظار را خواهد داشت. از سیزده ماه پیش که رسماً از بازی مورد بحث رونمایی شد، چیزی قابل توجهای از Silent Hill 2 Remake ندیده و نشنیدهایم، بنابراین […]
فیلم The Hunger Games: The Ballad of Songbirds & Snakes در دومین هفته اکرانش توانست صدرنشین جدول باکس آفیس باقی بماند. فیلم «بازیهای گرسنگی: تصنیف پرندگان آوازخوان و مارها» جدیدترین اثر از کمپانی لاینزگیت به شمار میرود که در هفته منتهی به جمعه سیاه توانست فروش بسیار بالایی نسبت به دو رقیب تازه وارد خودش […]
جهان Like a Dragon: Infinite Wealth سه برابر بزرگتر از Yakuza: Like a Dragon است و انتظار داشته باشید که مناطق مختلف زیادی را در شهر هونولولو (Honolulu) کشف کنید. Yakuza: Like a Dragon دنیای واقعاً بزرگی برای کاوش داشت زیرا یوکوهاما (Yokohama) مکانی بزرگ با کلی جزئیات بود. اما همچنان به نظر میرسد که […]
این روزها استفاده از حافظه ذخیره سازی SSD در پلتفرمهای مختلف از لپ تاپ و سیستم قدیمی گرفته تا کنسولهای گیمینگ و سیستمهای حرفهای به یک ضرورت تبدیل شده است. در میان برندهای مختلف میتوان به SSDهای ساخت کمپانی MSI اشاره کرده که از کیفیت بالایی برخوردار بوده و با داشتن سرعت و دوام بالا با بیشتر پلتفرمها موجود […]
در صورتی که فیلم Hangover 4 ساخته شود، بردلی کوپر آماده است که نقشش را در این فیلم تازه بازآفرینی کند. بردلی کوپر در یکی از مصاحبههای تازه خودش اظهار داشته که او همیشه آماده است تا در نقشهای سرگرمکننده و خندهدار نقشآفرینی کند و اگر قرار باشد فیلم دیگری از فرنچایز Hangover ساخته شود، […]
سرمایه گذاری علمی است که باید سال ها در آن تلاش کرد تا به پیشرفت رسید. نکته مهمی که باید به آن توجه داشت این است که دیگر مثل قدیم ابزارها به صورت محدود نیستند. امروزه بازی هایی آمده اند که می توانند برای یاد گیری و آموزش سرمایه گذاری نیز بسیار مفید عمل کنند و ما […]
گفته میشود که شرکت مایکروسافت (Microsoft) تجربه Rewards روی ایکس باکس (Xbox) را بازسازی، سادهسازی و یکپارچه خواهد کرد. اپلیکیشن Xbox Rewards – که به کاربران ایکس باکس اجازه میدهد امتیازاتی کسب کنند که بعداً بتوان آنها را صرف پاداشهای مختلف کرد – مدتها است که به خاطر رابط کاربری کُند و عدم وجود ویژگیهای […]
این گزارشها که بر اساس مصاحبه با ۵۰۰ بازیساز در بریتانیا و ایالات متحده توسط رسانهی SuperScale جمعآوری شده است، نشان میدهد که ۷۶ درصد از بازیهای عرضه شده در سال اول به اوج درآمد رسیدهاند، اما تنها ۴ درصد در سال دوم به این اوج رسیدهاند. این در حالی که ۴۳ درصد از بازیها در طول توسعه لغو میشوند. از طرفی در حالی که بیش از نیمی از توسعهدهندگان از عناصر آثار سرویس محور در بازیهای خود استفاده میکنند، ۳۸ درصد، محتوا یا بهروزرسانیهای معمولی را برای بازیهای خود منتشر نمیکنند.