
برخی از امکانات سامانه اس ام اس پیام رسان:
- بدون هزينه اوليه؛ تنها هزينه پيامک ها را پرداخت می نمائيد!
- برگشت اعتبار پيامک های ارسال نشده
- اختصاص شماره رايگان جهت ارسال
- دريافت رايگان پيامک
- ارسال بر اساس پيش شماره تلفن همراه و کد پستی، سن و جنسيت، استان، شهر و منطقه و دکل مخابراتی و ...
- نظر سنجی پيامکی، مسابقات پيامکی، خدمات برنامه نويسان، ارسال دوره ايی و ده ها امکانات رايگان ديگر
- پشتیبانی 24 ساعته
به همراه امکان ويژه ارسال پيام صوتی به تمامی شماره های همراه و ثابت سراسر کشور
پک من یکی از قدیمیترین کاراکترهای دنیای بازیهای ویدئویی است. حتی میتوان گفت که یکی از کرکترهای معرف دنیای بازیهای ویدئویی است. به همین علت ساخت یک فیلم از آن میتواند جذاب باشد. نکته اصلی اینجاست که ساخت یک فیلم به شکل لایو اکشن (Live Action) از پک من کمی عجیب به نظر میرسد. ساخت انیمیشن از این مجموعه کاملاً منطقی است ولی یک فیلم با انسانهای واقعی حرکتی بسیار ریسکی است.
- 19 مرداد 1401
- نوشته شده توسط اکبری
- بازدید: 58
یکی از پیامهای مرکزی متال گیر سالید ۲: پسران آزادی ایده انتخاب فلسفهای است که به نسل بعدی منتقل میکنیم که میشود آن را مستقیماً به انگیزه واگذار کردن مسئولیت برداشت کرد. نگرانی کوجیما در ساخت متال گیر سالید ۲ که او آن را بهصورت یک تکرار متصور شده بود یکی دیگر از موضوعات اصلی بازی بود. علیرغم کیفیت پسران آزادی بازخوردهای نسبت به آن حاوی اختلافنظر میان مخاطبان بود خصوصاً واکنشهای زهرآلود دررابطهبا رایدن. شاید بازی در نشاندادن موضوعات خود و تجسمات درون بازی آنها کمی زیادهروی کرده بود که بسیاری را سردرگم کرده و عدهای دیگر را خواستار بیشتر شدن آنان کرد. تحت چنین شرایطی چه کسی میتواند کوجیما را سرزنش کند که برای دنباله بعدی بهجای حمل تمامی موضوعات و خطوط داستانی دو بازی MSX، دو بازی متال گیر سالید و هواداران بهشدت وسواسی این فرنچایز داستانی کاملاً غیرمرتبط با این مسائل و معضلات را متصور شود. پس چنین شد که متال گیر سالید ۳: اسنیک ایتر خلق شد. بازیای که خط داستانی بازی را به نیمقرن پیش میبرد و حتی شامل هیچ متال گیر و سالید اسنیکی نمیشود. به نظر من اسنیک ایتر یین عالی در برابر یانگ پسران آزادی بود.
- 18 مرداد 1401
- نوشته شده توسط اکبری
- بازدید: 68
این قابلیت زمانی فعال میشد که بازیکنان به یک سپر طلایی دسترسی داشتند. پس از آن اگر میمردند میتوانستند برای یک بار دوباره زنده شوند. این قابلیت از ابتدای زندگی ایپکس وجود داشت. اخیراً بود که این بازی قسمت رتبه بندی (Ranked) را به طور کامل از نو بازسازی کرد. با توجه به سیستم امتیاز دهی جدید، بازیکنان نسبت به این قابلیت اعتراض کردند. اینطور که به نظر میرسد قابلیت دوباره زنده شدن بیش از حد قدرتمند بوده و باعث میشود بازیکنان زودتر به رتبههای بالاتر برسند.
- 18 مرداد 1401
- نوشته شده توسط اکبری
- بازدید: 69
شاخصه اصلی سبک روگ لایک این است که شما در صورت مرگ به ابتدای بازی برمیگردید. این موضوع امکان دارد برای بسیاری از افراد ناامید کننده باشد. در اصل شرکت سازنده به گونهای بازی خود را میسازد که این موضوع روی روند آن تأثیر نداشته باشد.
- 18 مرداد 1401
- نوشته شده توسط اکبری
- بازدید: 79
کمپانی اکتیویژن به تازگی از تیم فوتبال آمریکایی Los Angeles Rams دعوت کرده تا نسخه اولیهی این بازی تیراندازی چندنفره را در این هفته بازی کنند. در نتیجه تعدادی از بازیکنان، تصاویری را از بخشهایی از بازی منتشر کردهاند که هنوز به طور رسمی معرفی نشده است. البته تصاویر ذکر شده و توییتهای بازیکنان تغییر پیدا کرد و با بنرهای رویداد جایگزین شد.
- 18 مرداد 1401
- نوشته شده توسط اکبری
- بازدید: 61
ما با عرضه اورواچ ۲ تنها چند ماه فاصله داریم. البته اول بخش آنلاین و بازیکن علیه بازیکن (PvP) عرضه خواهد شد. قسمت بازیکن علیه هوش مصنوعی (PvE) سال آینده میلادی عرضه خواهد شد. بسیاری از افراد فرصت کردند تا در نسخه آزمایشی اورواچ ۲ را تجربه کنند. حال بلیزارد (Blizzard) اعلام کرده که این بازی دیگر نسخه آزمایشی نخواهد داشت.
- 18 مرداد 1401
- نوشته شده توسط اکبری
- بازدید: 67
از آنجا که ساخت بخش زیادی از بازیها متکی به تکنولوژی است، بنابراین بازیها، حداقل در ظاهر، خیلی سریعتر از سایر مدیومها در گذر زمان منسوخ میشوند (گرچه یک طراحی خوب میتواند بازی را تا سالهای سال تر و تازه نگه دارد). در دورانی که بازیها دمبهدم پیچیده و طولانیتر میشوند، سادگی و ظرافت بازیهای قدیم دوران نینتندو جذبهی خاصی پیدا میکنند. گذر زمان باعث شده تا راحتتر بتوانیم به ارزش فلسفهی پشت طراحی آنها پی ببریم، که همیشه سریع سر اصل مطلب میروند و از کش دادن و اطناب پرهیز میکنند. بازی برای سرگرمکنندهبودن نیازمند دهها ساعت محتوا نیست. تمرکز محض روی یک چیز و روندی پرشتاب باعث میشود تا بازیهای کهن هم همانقدری امروز قابل بازی باشند که وقتی در دوران اوج بودند. دقیقا به همین علت نسخهی اول کسلوانیا از آزمون زمان سربلند بیرون آمده است.
- 18 مرداد 1401
- نوشته شده توسط اکبری
- بازدید: 61
- 18 مرداد 1401
- نوشته شده توسط اکبری
- بازدید: 59