استودیوی Thatgamecompany به مناسبت ۱۰ سالگی انتشار عنوان Flower تصمیم گرفته است تا آن را برای رایانه‌های شخصی نیز منتشر کند. ۱۰ سال پیش در چنین تاریخی، عنوان ماجراجوییِ Flower برای کنسول‌ پلی‌استیشن ۳ منتشر شد و مورد تحسین بسیاری قرار گرفت اما حال استودیو سازنده آن از انتشار این بازی برای رایانه‌های شخصی خبر […]

Ubisoft قصد دارد تا سه بازی AAA تا سال 2020 منتشر کند

به گزارش پردیس گیم و به نقل از وب سایت dualshocker، شرکت Ubisoft در گزارش مالی که چندی پیش منتشر کرده، درباره‌ی این که چند بازی AAA در استودیو‌های این شرکت در دست توسعه قرار دارند و قرار است تا پایان اسفند سال آینده منتشر شوند، صحبت کرده است. در واقع این بازی‌ها قرار است در سال مالی 20-2019  منتشر شوند که این سال مالی در اسفند سال آینده پایان می‌یابد. احتمالا 3 یا 4 بازی قرار است منتشر شود.

تماشا کنید: بررسی عملکرد فنی Crackdown 3 بر روی PC، Xbox One و Xbox One X

Crackdown 3 که با موتور Unreal Engine 4 ساخته شده، روند توسعه‌ی طولانی مدتی را پشت سر گذاشته است و پس از گذشت 5 سال، امروز منتشر شد. این بازی بر روی سرویس Xbox Game Pass در دسترس می‌باشد و همچنین از قابلیت Xbox Live Anywhere نیز پشتیبانی می‌کند؛ به این معنا که شما با خرید هر نسخه‌ای از Crackdown 3، به تمامی نسخه‌ها دسترسی خواهید داشت.

بدون شک یک کمپانی بزرگ زمانی که یک عنوان پرخرج از یک سری محبوب نتواند به فروش خوبی دست یابد و به سطح انتظارات آنها نرسد، دیگر روند ساخت نسخه های بعدی را لااقل تا مدتی متوقف می کنند و پشت سر هم از آن سر بازی منتشر نمی کنند. اما وقتی که می بینیم […]

Ubisoft توضیحاتی را در مورد عرضه‌ی The Division 2 روی Epic Store ارائه داد

به گزارش پردیس گیم و به نقل از وب سایت vg247، با تمام بحث‌ها و جدل‌هایی که میان Steam و Epic Store وجود دارد، اما Ubisoft از تصمیم خود مبنی بر عرضه‌ی The Division 2 بر روی Epic Store راضی است. Ubisoft به تازگی گزارش مالی سه ماهه‌ی سال 2019 را منتشر کرده و در آن نیز رئیس این شرکت صحبت‌هایی را در مورد عرضه‌ی بازی The Division 2 بر روی استور Epic Game و عدم عرضه‌ی آن بر روی Steam با سرمایه گذاران این شرکت کرد. وی همچنین عنوان نمود که چشم انداز فروش دیجیتالی بازی‌ها چالش برانگیز است و رقابت در این عرصه میان شرکت‌ها برای عرضه‌ی محتوای بهتر سنگین است. به نظر می‌رسد دلیل این تصمیمی که Ubisoft گرفته است، به فروشگاه خود یعنی Uplay برمی‌گردد.

چندی پیش شرکت Three Fields Entertainment که توسط بنیان‌گذاران Criterion یعنی "الکس وارد" و "فیونا سپری" تشکیل شده است، اطلاعات بیشتری از دنباله معنوی Burnout یعنی Dangerous Driving منتشر کرد.

امروز برای باری دیگر استودیوی بازی‌سازی تری‌آرک (Treyarch)، به معرفی یکی دیگر از نقشه‌های جدید بازی Call of Duty: Black Ops ۴ پرداخت که توجه‌ی بسیاری از بازی‌بازان و کاربران را به خود جلب کرده است. این استودیوی قدرتمند، با انتشار یک عکس، از نقشه‌ی نوینی که به‌زودی در دسترس قرار می‌گیرد، رونمایی کرد. همان‌طور […]

Gaijin

در روز‌های گذشته توسعه‌دهندگان بسیاری با انتقاد از عملکرد Sony در حمایت از قابلیت کراس‌پلی بازی‌ها درباره این موضوع صحبت‌ کرده‌اند؛ در پی این انتقادات شان لیدن، رئیس استودیوهای جهانی سرگرمی‌های تعاملی Sony در گفت و گو با Game Informer اعلام کرد که تنها مانع پشتیبانی کنسول‌های Sony از این قابلیت عدم اجازه توسعه‌دهندگان بازی‌ها است که این اظهار نظر از سوی مدیر توسعه بازی Wargroove نادرست خوانده شد.