Bethesda قصد دارد تا به استودیوی Arkane در بهبود بازی Redfall کمک کند تا شاهد تکرار موفقیتهای The Elder Scrolls Online و Fallout 76 با این بازی باشیم. پیت هاینز (Pete Hines)، رئیس انتشارات در Bethesda Softworks، به تازگی اعلام کرده که این شرکت برنامهای برای رها کردن Redfall ندارد و این بازی در ادامه […]
در ویدیوی منتشر شده از سوی IGN، کارگردان عنوان مورد انتظار STALKER 2 پیرامون واقعگرایی در بازی و اهمیت آن صحبت میکند. با ما همراه باشید. این گفتوگو در جریان رویداد گیمزکام ۲۰۲۳ انجام شده است که در جریان آن ایوگنی گریگورویچ (Evgeniy Grygorovych)، کارگردان و رئیس استودیوی GSC Game World، پیرامون STALKER 2: Heart […]
به تازگی جرج مارتین از قسمت مورد علاقهای که برای مجموعه تلویزیونی Game of Thrones نویسندگی کرده، سخن بر زبان آورده است.
گفتنی است که جدیدترین نسخه از سری استریت فایتر در ماه ژوئن عرضه شد و به سرعت در میان بهترین بازیهای مبارزهای چند سال اخیر قرار گرفت. این بازی به دلیل ترکیب المانهای کلاسیک مجموعه و عناصر مدرن همراه با فهرستی عالی و متنوع از شخصیتها مورد تحسین قرار گرفته است. با این حال، استودیوی سازنده تنها به این بسنده نکرده است و همچنان به عرضهی محتوای بیشتر برای بازی ادامه میدهد.
استودیوی سازنده بازی اعلام کرده که Slender: The Arrival با بهروزرسانی دهمین سالگرد خود، یک نسخه بهبودیافته را روی پلتفرمهای نسل نهم دریافت میکند. بهروزرسانی دهمین سالگرد Slender: The Arrival امکان بازنگری کامل جلوههای بصری بازی را فراهم کرده؛ بهطوری که استودیوی Blue Isle، توسعهدهنده بازی، ادعا میکند که تمام جزئیات بصری آن این بار […]
بالاخره پس از مدتها انتظار بالاخره میتوانیم شاهد نخستین تیزر از آخرین ساخته هایائو میازاکی بزرگ تحت عنوان The Boy and the Heron باشیم.
در این مقاله، به معرفی بازی “Free Fire” یا “فری فایر” میپردازیم. این بازی اکشن توسط استودیو بازی سازی GARENA INTERNATIONAL I PRIVATE LIMITED توسعه داده شده و با گرافیک بینظیر و دنیای متنوع به یکی از محبوبترین بازیهای اکشن و بقا برای دستگاههای اندرویدی تبدیل شده است. فری فایر به صورت رایگان در گوگل پلی و اپ استور اپل منتشر شده […]
از قرار معلوم، پس از اخراج کارمندان متعدد استودیو بایوور (Bioware)، یکی از افراد عالیرتبه این استودیو در زمینه طراحی مراحل به استودیوی Sucker Punch پیوسته است. جوز هندریکس (Jos Hendriks)، طراح بازی و طراح مراحل استودیوی بایوور، چیزی نمانده بود تا پانزدهمین سالگرد حضورش در این استودیو را جشن بگیرد؛ اما تعدیل کارمندان استودیو، […]