سامانه پیام رسانسامانه ارسال پیامک متنی و پیام صوتی تبلیغاتی و انبوه پیام‌رسان:

برخی از امکانات سامانه اس ام اس پیام رسان:
- بدون هزينه اوليه؛ تنها هزينه پيامک ها را پرداخت می نمائيد!
- برگشت اعتبار پيامک های ارسال نشده
- اختصاص شماره رايگان جهت ارسال
- دريافت رايگان پيامک
- ارسال بر اساس پيش شماره تلفن همراه و کد پستی، سن و جنسيت، استان، شهر و منطقه و دکل مخابراتی و ...
- نظر سنجی پيامکی، مسابقات پيامکی، خدمات برنامه نويسان، ارسال دوره ايی و ده ها امکانات رايگان ديگر
- پشتیبانی 24 ساعته
به همراه امکان ويژه ارسال پيام صوتی به تمامی شماره های همراه و ثابت سراسر کشور

عضویت

بازی افتخار پادشاهان در ابتدا برای دستگاه‌های همراه عرضه شد. حال جهان این بازی را به دنیای کنسول‌ها و کامپیوتر آورده تا افراد بیشتری بتوانند این بازی را تجربه کنند. بازی افتخار پادشاهان: جهان در سال ۲۰۲۱ معرفی شد. حال پس از گذشت نزدیک به یک سال تریلری از گیم‌پلی آن منتشر شده که گستردگی این بازی را نشان می‌دهد.

بر اساس اخبار سایت MTN، این پروژه توسط شرکت کره‌ای سازنده‌ی بازی‌های Lineage و Guild Wars توسعه داده خواهد شد و بازار جهانی را به‌عنوان بخشی از حرکت سونی به سمت بازی‌های سرویس محور هدف قرار می‌دهد.

بازی سونیک فرانتیرز در هفته گذشته بیش از ۱۹هزار بازیکن همزمان داشت. این اطلاعاتی است که از دیتابیس استیم (Steam DB) دریافت شده است. این مقدار بازیکن از چیزی که در آخرین عنوان سونیک شاهد بودیم بسیار بیشتر است. عنوان قبلی سونیک نزدیک به ۱۲هزار بازیکن همزمان داشت. این تعداد بازیکن در کنار نقدهای مثبت از آن نشان می‌دهد که ما با یک عنوان خوب از مجموعه سونیک روبرو هستیم.

بازی دث استرندینگ ابتدا در ۸ نوامبر سال ۲۰۱۹ برای کنسول پلی‌استیشن ۴ عرضه شد و سپس در ۱۴ ژوئیه‌ی سال ۲۰۲۰ برای استیم و اپیک گیمز استور منتشر شد. نسخه‌ی کامل‌تر آن که دارای محتوای بیشتری هم است، در تاریخ ۲۴ سپتامبر ۲۰۲۱ تحت عنوان Death Stranding Director’s Cut برای پلی‌استیشن ۵ منتشر شد و در ۳۰ مارس سال ۲۰۲۲ از طریق استیم و اپیک گیمز استور برای کامپیوتر در دسترس قرار گرفت.

این بازی که از نوعی ترس لاوکرفتی بهره می‌برد، توسط کمپانی Ysbryd Games عرضه خواهد شد. البته گفتنی است که بازی از فوریه‌ی ۲۰۲۰ تاکنون به صورت دسترسی زودهنگام روی رایانه‌های شخصی قابل تجربه بوده است. این بازی روگ‌لایت، بازیکنان را با بررسی یک سری اتفاقات وحشتناک و غیرعادی که در شهر شایوکاوا (Shiokawa) در کشور ژاپن رخ می‌دهد و زنده ماندن از نبردهای نوبتی و چالش‌ها در برابر دسیسه‌های خدایان قدیمی به چالش می‌کشد. استودیوی سازنده درباره با علت قرار گرفتن بازی در حالت دسترسی زودهنگام بیان کرده است که ایجاد تعادل بین دشواری‌ها، مبارزات و آیتم‌های مختلف و قابلیت شخصیت‌ها بسیار کار ظریفی است و به همین دلیل بازخورد بازیکنان می‌تواند در این راستا کمک‌کننده باشد.

البته همواره صحبت‌هایی در مورد انحصاری بودن فاینال فانتزی ۱۶ روی پلی‌استیشن بوده است. این در حالی است که عرضه‌ی این بازی در ابتدا برای رایانه‌های شخصی نیز تایید شده بود اما تبلیغ جدید سونی برای کنسول جدید خود این موضوع را به وضوح نشان می‌دهد که بازیکنان دیگر پلتفرم‌ها باید چند ماهی منتظر بمانند و در این میان از اسپویل‌های مختلف اجتناب کنند.

سایبرپانک از همان ابتدا از سیستم DLSS انویدیا پشتیبانی می‌کرد. این سیستم بازی را در رزولوشن کمتر رندر کرده و سپس با استفاده از هوش مصنوعی رزولوشن را ارتقاء می‌دهد. به همین دلیل شما می‌توانید گرافیک بهتری داشته و از طرفی نرخ فریم بالاتری را تجربه کنید. DLSS در کارت‌های گرافیکی سری ۲۰۰۰ انویدیا معرفی شد ولی با سری ۳۰۰۰ به تکامل رسید. حال نیز در کارت‌های ۴۰۰۰ ما شاهد DLSS بسیار پیشرفته هستیم.

هنگامی که کمپانی کپ‌کام (Capcom) در ماه ژوئن در حال رونمایی از استریت فایتر ۶ بود، همچنین اعلام کرد که دو نوع کنترل در بازی یعنی مدرن و کلاسیک وجود خواهد داشت. در کنترل مدرن برای اجرای کمبوها و حرکات ویژه‌ی شخصیت‌ها نیاز به فشردن دکمه‌های زیادی نخواهید داشت. کارگردان بازی یعنی تاکایوکی ناکایاما (Takayuki Nakayama) البته در ادامه اعلام کرد که این موضوع باعث آسان شدن بازی نخواهد شد. با این حال، به نظر می‌رسد نوعی کنترل سوم نیز وجود دارد که Dynamic Controls نامیده می‌شود.