هم‌اکنون به شبکه Steam متصل شده و اقدام به دانلود رایگان بازی LawBreakers بکنید!

بنابر گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamespot، آقای "کلیف بلزینسکی" (Cliff Bleszinski)، طراح سری‌بازی محبوب Gears Of War از دسترسی رایگان به بازی LawBreakers خبر داد؛ بدین ترتیب PCبازان می‌توانند از امروز تا یکشنبه، 21 آبان با مراجعه به شبکه Steam اقدام به دانلود بازی مذکور بدون پرداخت هیچ وجهی بکنند.

آنطور که گفته شده محتوای آپدیت اخیر LawBreakers که شامل بازی رقابتی و عناصر جدید می‌شود نیز در این نسخه رایگان قابل انجام است.

لازم به‌ذکر بوده در صورتی که از انجام بازی LawBreakers لذت کافی را برده‌اید، پیشنهادی استثنایی پیشه‌رویتان قرار دارد و می‌توانید تا 23 آبان به‌جای پرداخت 30 دلار تنها با 15 دلار اقدام به خریداری این بازی تیراندازی بکنید؛ البته ناگفته نماند که این پیشنهاد شگفت‌انگیز در دسترس دارندگان هر دو پلتفرم PC و PS4 قرار دارد.

این پایان کار نیست و جوایزی نیز برای 100 نفر اولی که اقدام به خرید بازی در هر دو پلتفرم کنند در نظر گرفته شده و می‌توانند صاحب دو نسخه از LawBreakers و قابلیت اشتراک گذاری با دوستان خود بشوند.

اگر برای انجام این بازی تردید دارید، پیشنهاد می‌کنیم که نقد و بررسی LawBreakers به قلم علی رجبی را از پردیس‌گیم مطالعه کنید.

منبع متن: pardisgame