در یک اقدام غیرمنتظره شرکت الکترونیک ارتز به‌صورت رسمی خبر از خریداری استودیوی رسپاون خالق سری Titanfall داد. رسپاون که در چند عنوان اخیرش EA را به‌عنوان ناشر کنار خود داشت، حال تصمیم گرفته به‌صورت کامل بخشی از این شرکت بزرگ باشد. اندرو ویلسون مدیرعامل شرکت الکترونیک آرتز ضمن تبریک این اتفاق به طرفداران درباره تصمیم […]

الکترونیک ارتز استودیوی رسپاون را به‌قیمت ۴۵۵ میلیون دلار خریداری کرد

در یک اقدام غیرمنتظره شرکت الکترونیک ارتز به‌صورت رسمی خبر از خریداری استودیوی رسپاون خالق سری Titanfall داد. رسپاون که در چند عنوان اخیرش EA را به‌عنوان ناشر کنار خود داشت، حال تصمیم گرفته به‌صورت کامل بخشی از این شرکت بزرگ باشد.

اندرو ویلسون مدیرعامل شرکت الکترونیک آرتز ضمن تبریک این اتفاق به طرفداران درباره تصمیم گرفته شده چنین گفت:

ما عناوین دسته اول ساخته شده به‌دست رسپاون را دیده‌ایم. به‌عنوان یک توسعه‌دهنده آن‌ها دیدی فوق‌العاده، استعدادی عمیق و ذهنی الهام بخش داشته و رابطه طولانی مدت ما با آن‌ها نشان از این است. هردوی ما علاقه‌مند به گسترش مرزهای خلاقیت، نوآوری و ابتکار هستیم تا تجربه‌های جدیدی برای بازی‌بازان سرتاسر جهان فراهم نماییم. درکنار یکدیگر ما سری Titanfall را خلق کردیم و حال با ملحق شدن رسپاون به EA ما خرسندیم که آینده هیجان انگیزی را با یکدیگر ایجاد نماییم.

مدیرعامل استودیوی رسپاون یعنی Vince Zampella نیز با انتشار بیانیه‌ای نوشت:

ما استودیوی رسپاون را با این هدف ایجاد کردیم که برترین استعدادهای این صنعت را به کنار یکدیگر بیاوریم و تبدیل به توسعه‌دهنده‌ای برتر و نوآور شویم. ما درحال حاضر برای آینده رسپاون، پیوستن به یکی از ناشرین برتر صنعت را به جهت پیشرفت و در اختیار گرفتن منابع موردنیاز بهترین انتخاب دیده‌ایم. با وجود پیوستن به EA ما همچنان آزادی عمل و آزادی خلاقیت خود را داریم. شرکت EA یک همکار فوق‌العاده در طول عرضه عناوین  Titanfall و Titanfall 2 بود و ما از ترکیب قدرت‌های‌مان با یکدیگر بسیار هیجان زده‌ هستیم.

این یک قدم فوق العاده برای رسپاون، الکترونیک آرتز و بازی‌بازان‌مان است.

چند روز پیش بود که شرکت EA استودیوی Visceral Games را تعطیل کرد و حال گویا با اضافه شدن رسپاون آن‌ها قصد رفع این کمبود را داشته‌اند. استودیوی رسپاون تغییری در روند توسعه پروژه‌هایش انجام نگرفته و آن‌ها همچنان مشغول توسعه یک عنوان Titanfall جدید، عنوان Star Wars و یک تجربه جدید VR هستند.

منبع متن: gamefa