با عرضه کنسول جدید و میان نسلی شرکت مایکروسافت که با نام ایکس‌باکس وان ایکس شناخته می‌شود، استودیوهای بازی‌سازی بسیاری عناوین از پیش جدید و از پیش عرضه شده خود را برای آن بهینه می‌کنند تا با استفاده مناسب از سخت افزار قدرتمند آن، نتایج فنی و بصری بهتری را به دست آورند. یکی از […]

به‌روزرسانی جدید Titanfall 2 برای ایکس‌باکس‌وان‌ایکس عرضه شد | رفع مشکلات قبلی!

با عرضه کنسول جدید و میان نسلی شرکت مایکروسافت که با نام ایکس‌باکس وان ایکس شناخته می‌شود، استودیوهای بازی‌سازی بسیاری عناوین از پیش جدید و از پیش عرضه شده خود را برای آن بهینه می‌کنند تا با استفاده مناسب از سخت افزار قدرتمند آن، نتایج فنی و بصری بهتری را به دست آورند. یکی از همین سازندگان، استودیوی ریسپاون (Respawn) است که پیش از این نیز قول های هیجان انگیزی در رابطه با نسخه ایکس‌باکس وان ایکس بازی Titanfall 2 به بازی‌بازان داده بود.

به‌روزرسان اولیه بازی Titanfall 2 برای کنسول ایکس‌باکس وان ایکس، بسیار نا امید کننده بود و همه را متعجب کرد؛ مخصوصا پس از تبلیغات ریسپاون که عنوان کرده بود Titanfall 2 می‌تواند تا رزولوشن ۶K برروی ایکس‌باکس وان ایکس اجرا شود. پس از ایراد ها و کم کاری های موجود در به‌روزرسانی اولیه، حال، استودیوی ریسپاون یک به‌روزرسانی جدید را برای کنسول ایکس‌باکس وان ایکس عرضه کرده است. در صفحه توییتر استودیوی ریسپاون، چنین نوشته شده است:

یک بهینه ساز کوچک تنها برای ایکس‌باکس ‌وان ایکس عرضه شد که جلوه های بصری و عملکرد را بهتر می‌کند.

این به‌روزرسانی جدید با این که تنها ۲۴ مگابایت حجم دارد، اما طبق گفته های تهیه کننده بازی، آقای Drew McCoy، قرار است تفاوت های بزرگی را رقم بزند. اگر تحلیل فنی آخر وب‌سایت گیمفا را مطالعه کرده باشید، حتما می‌دانید که بازی روی ایکس‌باکس وان ایکس چه از نظر بصری و چه از نظر عملکرد، نا امید کننده ظاهر شده و در مواقعی حتی از نسخه پلی‌استیشن ۴ پرو نیز عقب می‌ماند. امیدواریم با این به‌روزرسان جدید، تمام مشکلات حل شود و نسخه ایکس‌باکس وان ایکس همان طور که باید، اجرا شود.

عنوان Titanfall 2 هم‌اکنون برای پلتفرم های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه های شخصی در دسترس است.

منبع متن: gamefa