امروز، شرکت سگا (Sega) از نسخه بازسازی شده بازی نقش‌آفرینی Shining Resonance که در سال ۲۰۱۴ میلادی عرضه شده بود، رونمایی به عمل آورد و خبر از انتشار آن در تاریخ پنج‌شنبه ۹ فروردین ماه ۱۳۹۷ (۲۹ مارس ۲۰۱۸ میلادی) بر روی کنسول پلی‌استیشن ۴ داد. این بازی در اصل بای کنسول پلی‌استیشن ۳ منتشر […]

سگا نسخه بازسازی شده Shining Resonance را بر روی پلی‌استیشن ۴ عرضه خواهد کرد

امروز، شرکت سگا (Sega) از نسخه بازسازی شده بازی نقش‌آفرینی Shining Resonance که در سال ۲۰۱۴ میلادی عرضه شده بود، رونمایی به عمل آورد و خبر از انتشار آن در تاریخ پنج‌شنبه ۹ فروردین ماه ۱۳۹۷ (۲۹ مارس ۲۰۱۸ میلادی) بر روی کنسول پلی‌استیشن ۴ داد.

این بازی در اصل بای کنسول پلی‌استیشن ۳ منتشر شده بود و تنها در دسترس بازیکنان ژاپنی قرار گرفته بود؛ بنابراین، عرضه نسخه بازسازی شده آن، فرصت مناسبی جهت انتشار در سراسر جهان در اختیار شرکت سگا قرار می‌دهد. این نسخه بازسازی شده که Shining Resonance Refrain نام دارد، شامل بهبودهای گرافیکی، پیشرفت‌های گیم‌پلی به واسطه دریافت بازخورد بازیکنان در طول چند سال اخیر و همچنین حالت داستانی جدیدی با عنوان Refrain می‌شود. تمامی بسته‌های الحاقی منتشر شده برای بازی اصلی در این نسخه بازسازی شده نیز قرار گرفته که به این معنی است که Shining Resonance Refrain شامل ۱۵۰ آیتم اضافه از جمله لباس و تم‌های موسیقی می‌شود.

Shining Resonance آخرین نسخه از مجموعه باقدمت Shining است که در کنار سری Phantasy Star جزو سری بازی‌های بزرگ متعلق به شرکت سگا قرار دارد. این بازی داستان آخرین اژدهای زمان خود را روایت می‌کند و تلاش دختری جوان که این اژدها را نجات داده جهت مصون داشتن آن از نیروهای نظامی و دیگر افرادی که خواهان استفاده از قدرت این موجود عظیم‌الجثه را دارند، به تصویر می‌کشد. بازیکنان می‌توانند انتظار گیم‌پلی‌ای بلادرنگ و طراحی‌های هنری زرق و برق‌داری را که توسط تونی تاکا (Tony Taka) طراحی شده‌اند را داشته باشند.

تاکنون تنها یک تصویر از این نسخه بازسازی شده در مجله ژاپنی «فامیتسو» منتشر شده است و انتظار می‌رود که به زودی شرکت سگا تریلری از این بازی را در دسترس علاقه‌مندان قرار دهد. بازی Shining Resonance Refrain در تاریخ پنج‌شنبه ۹ فروردین ماه ۱۳۹۷ (۲۹ مارس ۲۰۱۸ میلادی) به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن ۴ در کشور ژاپن عرضه خواهد شد.

منبع متن: gamefa