قابلیت هدیه دادن بازی‌های ویدئویی به دوستان و افراد خانواده از طریق فروشگاه مایکروسافت یکی از موردانتظارترین و محبوب‌ترین ویژگی‌ها برای دارندگان کنسول‌های ایکس‌باکس وان است. به‌روزرسانی‌ای که سه هفته پیش در دسترس کاربران آلفا اینسایدر قرار گرفته بود شامل این قابلیت نیز می‌شد که اینک مطلع شدیم این ویژگی برای عموم در دسترس قرار […]

قابلیت هدیه دادن بازی‌های ایکس‌باکس وان در دسترس عموم قرار گرفت

قابلیت هدیه دادن بازی‌های ویدئویی به دوستان و افراد خانواده از طریق فروشگاه مایکروسافت یکی از موردانتظارترین و محبوب‌ترین ویژگی‌ها برای دارندگان کنسول‌های ایکس‌باکس وان است.

به‌روزرسانی‌ای که سه هفته پیش در دسترس کاربران آلفا اینسایدر قرار گرفته بود شامل این قابلیت نیز می‌شد که اینک مطلع شدیم این ویژگی برای عموم در دسترس قرار گرفته است.

این سیستم جدید این امکان را به کاربران می‌دهد تا هدایای خود را به صورت مستقیم برای دوستان و خویشاوندان خود ارسال کنند. به موجب همین امر، کاربران می‌توانند اقدام به خرید بازی‌های ویدئویی، محتوای اضافی، اشتراک سرویس‌های ایکس‌باکس لایو و Games Pass کرده و آن‌ها را به افراد مد نظر خود اهدا کنند.

استفاده از این روش در هنگام خرید از فروشگاه الکترونیکی مایکروسافت بسیار ساده است و تنها نیاز است که هنگام خرید محتوای مد نظر خود از دکمه «خرید به عنوان هدیه» استفاده کرده و پس از آن نیز شخصی که قصد ارسال این محتوا را برای آن دارید را مشخص کنید.

اگر مشکلی در این امر پیش نیاید، یک کد ۲۵ رقمی برای فرد مد نظر کاربر ارسال خواهد شد که از طریق آن می‌تواند به محتوای خریداری شده از سوی شما دسترسی یابد. لازم به ذکر است که پیش‌خرید بازی‌ها، عناوین پشتیبانی شده از نسل قبل و هر گونه محتوای مصرفی از این طریق و در قالب هدیه قابل اهدا به افراد مختلف است.

در حال حاضر این قابلیت در دسترس عموم کاربران کنسول ایکس‌باکس وان قرار دارد.

منبع متن: gamefa